با شروع تولید، عنوان جدید Superman: Legacy بدست می‌آید

او را به عنوان آخرین پسر کریپتون، مرد فردا، مرد فولادی، آبی بزرگ می شناسند… اما همه ما او را به عنوان سوپرمن می شناسیم. وقتی جیمز گان رسما فهرست جدیدی از فیلم‌های استودیو دی‌سی را معرفی کرد، محور اصلی فیلم Superman: Legacy بود. فیلمبرداری این فیلم به مناسبت تولد مرد پولادین در حال انجام است. با این حال عنوان جدیدی دارد.

زیرنویس Legacy حذف شده است و آن را به اولین فیلم سوپرمن بعد از فیلم کلاسیک ریچارد دانر و کریستوفر ریو در سال 1978 تبدیل کرده است. گان در رسانه های اجتماعی از هیجان شروع تولید و دلیل تغییر نام آن خبر داد.

این کارگردان پست کرد: “من هیجان زده هستم که شروع فیلمبرداری SUPERMAN را امروز، 29 فوریه (29 فوریه) اعلام کنم، که به طور تصادفی و غیر منتظره تولد سوپرمن است.”

“وقتی اولین پیش نویس فیلمنامه را تمام کردم، نام فیلم را Superman: Legacy گذاشتم. زمانی که نسخه نهایی را قفل کردم، مشخص بود که عنوان SUPERMAN است. در جولای 2025 به شما می رسیم.”

سوپرمن اس که برای این فیلم استفاده شد، شباهت جزئی به لباس Kingdom Come او که توسط الکس راس طراحی شده بود، دارد. این طرح تمیزتر با حاشیه قرمز نازک تر، با زرد و آبی روشن تر از کت و شلوار هنری کاویل مربوط به یک دهه پیش است. این نشان نیز پوشیده از برف است، شاید اشاره ای به قلعه تنهایی سوپرمن در قطب شمال داشته باشد. تنها چیزی که می توانیم به شما بگوییم این است که S احتمالا هنوز مخفف “امید” است.

بخوانید  معرفی بسته الحاقی Rogue Mage بازی Gwent برای کامپیوتر و موبایل

گان نمی دانست که امروز چقدر مهم است تا اینکه طرفداران شروع به تماس با او در شبکه های اجتماعی کردند و او را غافلگیر کرد.

او به نظر Threads پاسخ داد: “بیا. من از ماه ها قبل قصد داشتم فیلمبرداری را از امروز شروع کنم.” “من متوجه نشدم که تولد سوپرمن است تا این آخر هفته که مردم شروع کردند به پست کردن در اینجا “آیا برای تولد سوپرمن چیزی پست می کنی؟!” وحشی بود.»

از بازیگران این فیلم می توان به نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر و ستاره در حال ظهور دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن اشاره کرد. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: ریچل برازناهان در نقش لویس لین، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل، ادی گاتگی در نقش مستر عالی، ماریا گابریلا دی فاریا در نقش مهندس و آنتونی کاریگان در نقش متامورفو. علاوه بر این، اسکایلر گیسوندو در نقش جیمی اولسن، همراه با سارا سامپایو در نقش ایو تشماچر و ترنس روزمور در نقش اوتیس سرسپردۀ لوتور به بازیگران پیوستند.

سوپرمن در 11 جولای 2025 وارد سینماها می شود.