می‌توانید اقتباس از فیلم استیون کینگ را از روی صندلی مطالعه خود تماشا کنید

برادران وارنر از مردم می‌خواهد که فیلم ترسناک خون‌آشام Salem's Lot را به خانه‌های خود دعوت کنند، زیرا این فیلم امسال برای نمایش انحصاری Max در سینماها اکران نخواهد شد. این فیلم که بر اساس رمان استیون کینگ در سال 1975 ساخته شده است، توسط کارگردان فیلم Annabelle Comes Home، گری دابرمن ساخته شده است. این فیلمساز قبلاً درباره It and It: Chapter Two نیز نوشته بود.

طبق گزارش Variety، Salem's Lot در ابتدا قرار بود در سپتامبر 2022 اکران شود. با این حال، این فیلم بعداً به دلیل نگرانی‌های COVID-19 به تعویق افتاد و در نهایت از برنامه اکران WB به کلی حذف شد.

لوط سالم نویسنده ای را می بیند که به زادگاهش به نام لوط اورشلیم باز می گردد تا کتاب جدیدی خلق کند. اما پس از بازگشت، نویسنده Ben Mears (با بازی Top Gun: Maverick's Lewis Pullman) متوجه می شود که یک خون آشام مخفی شده است. بقیه بازیگران عبارتند از: آلفری وودارد (لوک کیج، 12 سال بردگی)، مکنزی لی، بیل کمپ (جوکر)، پیلو آسبک و جان بنجامین هیکی.

در گذشته چند اقتباس از این کتاب صورت گرفته است. یک مینی سریال CBS در سال 1979 وجود داشت که نامزد سه جایزه امی شد. این نسخه از Salem's Lot یکی از 10 اقتباسی ترسناک کینگ GameSpot بود. سپس، در سال 2004، تی‌ان‌تی دو قسمت ویژه خود را با بازی راب لو داشت که جایزه امی را نیز دریافت کرد.

بخوانید  خلاصه بررسی بازسازی فضای مرده

خود کینگ در مورد اقتباس فیلم جدید صحبت کرد بر (که قبلاً توییتر نامیده می شد) در اواخر سال گذشته. نویسنده اشاره کرد که Salem's Lot “عضلانی و جذاب است” و افزود که حس “هالیوود قدیمی” دارد.