لایحه ممنوعیت TikTok با موفقیت مجلس نمایندگان ایالات متحده تصویب شد

ممنوعیت احتمالی TikTok در ایالات متحده پس از تصویب موفقیت آمیز لایحه جدید توسط قانونگذاران در مجلس نمایندگان، گام دیگری به جلو برداشته است. این طرح با 352 رای موافق و 65 رای مخالف به دست آورد و به راحتی بیش از دو سوم اکثریت لازم برای تصویب را به دست آورد و سپس برای بحث بیشتر به سنا ارسال خواهد شد.

اگر قانون محافظت از آمریکایی‌ها در برابر برنامه‌های کنترل شده توسط دشمنان خارجی این گام بعدی را بردارد، می‌تواند از روز جمعه توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده امضا شود و عملاً TikTok ممنوع شود یا مالک آن ByteDance مجبور شود آن را برای فروش به طرفی بگذارد. نمی کند. نگرانی های امنیتی مشابهی را ایجاد نمی کند.

بایدن همچنین اشاره کرد که اگر این لایحه به دست او برسد، حاضر است آن را امضا کند. او اخیراً به خبرنگاران گفت: «اگر آنها آن را تصویب کنند، من آن را امضا خواهم کرد.

TikTok مدت‌هاست که مظنون به ایجاد خطر امنیت ملی برای ایالات متحده است، با این اتهامات که رابطه ByteDance با دولت چین می‌تواند به آن اجازه دهد اطلاعات کاربران را با این کشور به اشتراک بگذارد. ByteDance مرتباً این ادعاها را رد کرده است و مدیر عامل شرکت Shou Zi در برابر کمیته مجلس نمایندگان شهادت می دهد.

در پاسخ به پیگیری سریع این لایحه توسط مجلس، TikTok از این اقدام انتقاد کرد و گفت که اکنون تلاش های خود را بر متقاعد کردن سنا مبنی بر اینکه هیچ خطر امنیتی ندارد متمرکز خواهد کرد و در عین حال از کاربران آمریکایی می خواهد که به تماس با نمایندگان خود برای وتوی آن ادامه دهند. پروژه قانون

بخوانید  کارت‌های ویژگی Pokemon TCG World Championship Decks که بهترین‌ها بازی می‌کنند

سخنگوی TikTok در یک بیانیه مطبوعاتی (از طریق CNN) گفت: “این روند مخفی بود و این لایحه تنها به یک دلیل تصویب شد: این یک ممنوعیت است.” ما امیدواریم که سنا به حقایق نگاه کند، به نظرات رای دهندگان خود گوش دهد و تاثیر آن را بر اقتصاد، بر روی 7 میلیون کسب و کار کوچک و 170 میلیون آمریکایی که از خدمات ما استفاده می کنند، دریابد.

TikTok قبلاً در بسیاری از ایالت‌های ایالات متحده به دلیل نگرانی‌های امنیتی در دستگاه‌های دولتی ممنوع شده است و مونتانا تلاش کرد تا قبل از اینکه یک قاضی آن را مسدود کند، برنامه را کاملاً ممنوع کند. برای راضی کردن قانونگذاران ایالات متحده، ByteDance چندین تغییر در برنامه ایجاد کرد و یک بخش جدید با تمرکز بر شفافیت و مسئولیت پذیری ایجاد کرد.

اگر ByteDance مجبور به فروش TikTok شود، یکی از خریداران بالقوه می تواند رئیس سابق Activision Blizzard بابی کوتیک باشد. Kotick اخیراً این ایده را در یک شام Allen & Co مطرح کرد و یکی از سرمایه گذاران بالقوه می تواند Sam Altman، مدیر عامل OpenAI باشد، زیرا شایعات حاکی از آن است که TikTok می تواند برای کمک به آموزش مدل های داده استفاده شود. هوش مصنوعی برای تجارت شما. ممنوع کردن TikTok همچنین تأثیر موج‌دار قابل توجهی در ایالات متحده خواهد داشت، زیرا از زمان افزایش محبوبیت پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، به بخش مهمی از بازاریابی برای مشاغل و برندها تبدیل شده است.

کل خانه های اختصاص داده شده به اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی به عنوان یک صنعت آنلاین جدید ایجاد شده اند و نفوذ TikTok حتی رقبای آن را به ایجاد پلتفرم های مشابه مانند YouTube Shorts و Instagram Reels سوق داده است.

بخوانید  کارگران سگا اولین گام ها را برای تشکیل اتحادیه برمی دارند و خواسته های خود را فهرست می کنند

تحریریه مجله بازی یک گیمر