کارگران سگا اولین گام ها را برای تشکیل اتحادیه برمی دارند و خواسته های خود را فهرست می کنند



کارگران دفتر Sega of America’s Irvine در کالیفرنیا قصد خود را برای تشکیل اتحادیه اعلام کردند. این اتحادیه Allied Employees Guild Improving Sega (AEGIS) نامیده خواهد شد و این گروه با اتحادیه کارگران ارتباطات آمریکا در این ابتکار کار می کند.

AEGIS در بیانیه‌ای گفت: «ما در این باور متحد هستیم که با گرد هم آمدن، می‌توانیم آینده‌ای را تضمین کنیم که در آن قدرت دفاع از منافع خود و همکارانمان را داشته باشیم.» بیانیه.

این سازمان از سگا آمریکا می خواهد که اتحادیه خود را بدون مداخله به رسمیت بشناسد. GameSpot برای پاسخ با سگا تماس گرفته است.

این گروه در ادامه گفت که در حال تشکیل اتحادیه است زیرا “عدم کنترل” فعلی آن بر شرایط کاری خود مانع از ایجاد بازی های عالی برای هواداران پرشور شده است.

AEGIS ادامه داد: “به منظور ارائه محصولات با بهترین کیفیت به طرفداران خود، ما باید توانایی اتخاذ تصمیماتی را داشته باشیم که بر شرایط کاری ما تأثیر بگذارد.” ما باید مطمئن شویم که سگا در صنعت در حال رشد رقابتی باقی می ماند.

اتحادیه کارگران اضافه کرد که دستمزدهای فعلی در دفتر سگا آمریکا در ایروین، کالیفرنیا، “زیر میانگین صنعت” است و کارگران این شرکت “مزایای ضعیف” و “فقدان کانال های ترفیع” دارند.

به گفته AEGIS، تقریباً یک سوم از کارگران «طولانی مدت» سگا آمریکا فاقد وضعیت تمام وقت، مرخصی با حقوق، آموزش مناسب یا مرخصی سوگواری هستند. AEGIS از چندین راه به دنبال جبران بهتر است. در اینجا نکات برجسته – همانطور که توسط AEGIS نوشته شده است:

  • “حقوق پایه بالاتر برای همه، مطابق با استانداردهای صنعت، با افزایش های مرتبط با هزینه زندگی و تورم.”
  • “مزایای بهبود یافته و پایدار برای همه، از جمله مراقبت های بهداشتی، بازنشستگی، فرصت های کار از راه دور، و موارد دیگر.”
  • “فرصت های افزایش یافته و به وضوح تعریف شده برای پیشرفت.”
  • “معادل حجم کار و زمان بندی، و مسئولیت های تعریف شده برای همه پست ها.”
  • پرسنل کافی در ادارات برای پایان دادن به الگوهای کار بیش از حد.
بخوانید  Diablo 4 - Aperçu des compétences de sorcier

AEGIS گفت که خواسته های آن “از قبل با ارزش های اصلی سگا مطابقت دارد”. AEGIS گفت و اگر مدیریت سگا بتواند این خواسته ها را برآورده کند، به “تقویت تجارت ما و بهبود کیفیت بازی هایی که تولید می کنیم” کمک خواهد کرد.

این گروه ابراز امیدواری کرد که با دیگر شرکت های وابسته سگا در سراسر جهان برای کمک به بهبود شرایط همکاری کند.

با توجه به چند ضلعی144 نفر از دفتر ایروین سگا آمریکا در این سازماندهی شرکت می کنند، از جمله کارکنان تضمین کیفیت، توسعه، بومی سازی و بازاریابی. این یکی از جدیدترین دفاتر سگا آمریکا است، در سال 2022 افتتاح شد.

در فوریه امسال، سگا سامی – شرکتی که سگا را در اختیار دارد – اعلام کرد که کارمندانش در ژاپن یک 30٪ افزایش برای “ایجاد محیط کاری راحت تر”.

کمپین دفاتر ایروین سگا از آمریکا برای تشکیل اتحادیه کارگران به دنبال تلاش مشابه استودیو پرولتاریا مستقر در بوستون است. این شرکت که متعلق به اکتیویژن بلیزارد است، در ژانویه 2023 از پیشنهاد خود برای تشکیل اتحادیه عقب نشینی کرد. این به دنبال تلاش کارگران Bethesda QA برای تشکیل اتحادیه در سال 2022 بود. همچنین در سال 2022، 22 نفر از استودیوی Call of Duty Raven Software به تشکیل اتحادیه رای دادند. . .

اتحادیه های کارگری در دنیای تولید فیلم و تلویزیون امری عادی است، اما صنعت بازی های ویدیویی عمدتاً سازماندهی نشده باقی مانده است.

در دیگر اخبار سگا، این شرکت به تازگی انگری بردز را خریداری کرده است. طلسم بازی موبایل اکنون Smash یا Pass را در TikTok بازی می کند.

بخوانید  میزان فروش استیم Horizon Zero Dawn و God of War مشخص شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر