کارت‌های ویژگی Pokemon TCG World Championship Decks که بهترین‌ها بازی می‌کنند


بازی با کارت های تجاری پوکمون همچنان بسیار محبوب است و هر چند ماه یک بار کارت ها و بسته های جدیدی وارد می شوند. با نگاهی به سال آینده، چندین محصول باید در حال حاضر عرضه شده و برای پیش‌سفارش در دسترس باشند. برخی از بسته های جدید در ماه فوریه می رسند، در حالی که Pokémon TCG: Decks قهرمانی جهان 2023 کمی دیرتر، در 1 مارس وارد شوید. پیش سفارش برای عرشه مسابقات قهرمانی جهان اکنون با Best Buy آنلاین هستند و فقط 15 دلار قیمت دارند. عرشه ها در کنار راه اندازی خواهند شد صندوقچه ماجراجویی Paldeaست جعبه کلکسیونی که واقعا عالی به نظر می رسد.

هر بسته شامل یک عرشه 60 کارتی، جزوه مسابقات جهانی 2023، سنجاق، سکه، و جعبه بازی است. همچنین به همراه یک صفحه نمایش و پوستر، به‌علاوه یک کارت کد برای Pokemon TCG Live ارائه می‌شود. با در نظر گرفتن قیمت هر یک از آنها فقط 15 دلار است، این معامله بسیار محکمی است.

اگر می‌خواهید چند کارت اضافی دریافت کنید، با آن مشورت کنید Pokémon TCG: Paldea Adventure Chest (که همچنین در 1 مارس منتشر می شود و برای پیش سفارش است). قیمت آن 50 دلار است، اما در داخل آن موارد زیر را خواهید یافت:

  • 7 کارت فویل تبلیغاتی (Pikachu، Sprigatito ex، Pawmi، Pawmo، Pawmot ex، Tandemaus و Maushold ex)
  • 1 برگ استیکر فنی
  • 1 کیف پول کوچک
  • 1 اسباب بازی شیک پیکاچو
  • 6 بسته تقویت کننده Pokémon TCG
  • کارت پوکمون TCG Live Code

در نهایت، شما باید حذف کنید Pokémon TCG Stackable Boxs، که فقط 15 دلار قیمت دارد و برای اولین بار در 1 مارس قابل پیش خرید است. آنها علاوه بر اینکه به عنوان یک سطل ذخیره‌سازی هنری عمل می‌کنند، دارای سه بسته تقویت‌کننده Pokémon TCG و دو برگه برچسب هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر