این بازی رومیزی محبوب Gargoyles را فقط با 15 دلار دریافت کنید

Gargoyles تنها به مدت سه فصل پخش شد، اگرچه در طول مدت کوتاه خود هواداران اختصاصی پیدا کرد. قسمت آخر آن در سال 1997 ظاهر شد، و بیش از دو دهه بعد، گارگویلز به عنوان یک بازی رومیزی تعاونی، Gargoyles: Awakening، زندگی می کند. بهتر از همه، این بازی در حال حاضر دارای یک تخفیف خوب است و به شما این امکان را می دهد که آن را با تنها 15 دلار به مجموعه خود اضافه کنید (h/t Wario64).

Gargoyles: Awakening یک بازی استراتژیک همکاری است که در آن شما و حداکثر چهار دوست با Xanatos و Demona مبارزه می کنید. این بازی دارای شش مجسمه است، دارای یک تخته سه بعدی (به لطف ساختمان های قابل ساخت) است و به لطف قوانین چهار قسمت منحصر به فرد، قابلیت پخش مجدد عالی را ارائه می دهد. حتی یک قسمت به بازیکن اجازه می‌دهد تا دست خود را در کنترل یک شرور امتحان کند و یک جلسه بازی بسیار رقابتی را ایجاد کند.

این بازی تخته ای به گونه ای طراحی شده است که یادگیری آن آسان باشد، با قوانین ساده ای که برای افراد بالای 10 سال مناسب است. مسابقات تا 60 دقیقه طول می‌کشد و برای یک شب بازی مشترک که نیازی به متخصص بودن در میز ندارد، یک انتخاب عالی است. و اکنون که فقط با قیمت 15 دلار در فهرست قرار گرفته است، توصیه کردن آن آسان تر است.

بخوانید  مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Somerville

در Gargoyles: Awakening فروخته نشده است؟ شما نیز خواهید یافت شرور Disney: Despicable Plots و Star Wars Villainous هر کدام 15 دلار (40 دلار بود). Catan همچنین شاهد کاهش قیمت خوبی است، زیرا فقط 44 دلار قیمت دارد (از 55 دلار).

تحریریه مجله بازی یک گیمر