مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Somerville

جالب است بدانید دینو پاتی، مدیرعامل سابق و یکی از بنیان‌گذاران استودیو Playdead در تیم سازندگان این اثر حضور دارد. این شخص پس از ترک پلی دد در سال ۲۰۱۷ با همراهی کریس اولسن اقدام به تأسیس استودیو بازی‌سازی Jumpship کرد. ایده ساخت این اثر نیز ابتدا توسط کریس اولسن مطرح شده است. داستان بازی پس از یک فاجعه بسیار بزرگ روایت می‌شود. بازیکنان سعی خواهند کرد تا خانوا‌ده خود را در درون بازی بازسازی و کامل کنند. از علت و چگونگی رخداد این فاجعه اطلاعاتی در دسترس نیست. بااین‌حال به نظر می‌رسد موجودات بیگانه در آن دخیل باشند.

این اثر یک طراحی بصری ۲/۵ بعدی سینماتیک ترکیب‌شده با بخش‌های سه‌بعدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. سبک طراحی که برای بسیاری از علاقه‌مندان آثار مستقل، یاد‌آور بازی اینساید است. کریس اولسن که وظیفه کارگردانی این اثر را برعهده دارد، اعلام کرده است که این بازی به‌طور قطع با وجود داشتن DNA بازی‌های معمایی پلتفرمینگ، یک اثر با این سبک نیست. این شخص در صحبت‌های خود به‌تازه بودن تجربه این اثر چه از لحاظ نحوه روایت داستان و چه از لحاظ طراحی و مکانیزم اشاره کرده است.

دانلود از آپارات

استودیو جامپ‌شیپ از سال ۲۰۱۷ مشغول به توسعه بازی Somerville است. حالا در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، این استودیو با انتشار یک تریلر، تاریخ عرضه رسمی این اثر علمی تخیلی و ماجراجویی موردانتظار خود را در اختیار کاربران قرار داد. بازی Somerville در تاریخ ۱۵ نوامبر امسال (۲۴ آبان) در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی ازطریق استیم و اپیک گیمز قرار خواهد گرفت. همچنین کاربران گیم پس قادر به تجربه این بازی در روز اول عرضه آن خواهند بود. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را مشاهده کنید.

بخوانید  انتشار بازی جدید سازندگان Celeste به تعویق افتاد

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این اثر دارید؟ دیدگاه‌های خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

به‌تازگی سازندگان بازی Somerville با انتشار یک تریلر جدید، تاریخ انتشار رسمی این اثر را اعلام کردند.