انتشار بازی جدید سازندگان Celeste به تعویق افتاد

عرضه بازی Earthblade، بازی جدید توسعه دهندگان Celeste، به تعویق افتاده است، زیرا تیم سازنده در توسعه بازی با چالش هایی مواجه شده است.

بازی بعدی از استودیو پشت سر Celeste و TowerFall طبق برنامه اولیه ساخته نشده است و در سال 2024 عرضه نخواهد شد. Extremely OK Games در به روز رسانی وضعیت Earthblade گفت که اعضای تیم امیدوار بودند تا تاریخ انتشار مشخصی را اعلام کنید، اما پیشرفت کندتر از حد انتظار بوده است.

مدی تورسونمدیر تحقیق و توسعه استودیو اظهار داشت که به دلیل مواجهه با چالش هایی که در زندگی شخصی اش وجود داشت، مدیریت حجم کاری برای او دشوار بود. تورسون گفت: “ما باید ابتدا با حقیقت روبرو شویم: این بازی در سال 2024 منتشر نخواهد شد. ما امیدوار بودیم که بتوانیم تاریخ انتشار نهایی را ظرف چند روز آینده اعلام کنیم، اما همه چیز خوب پیش نرفت. ما می دانیم. این خبر ناامید کننده است.”

با این حال، Thorson گفت که توسعه بازی با کمک توسعه دهنده مستقل کهنه کار Kyle Pulver در حال پیشرفت است. Pulver سابقه خلق آثاری مانند Depict1 و Offspring Fling را دارد و همچنین به عنوان طراح در Super Meat Boy Forever و آثار دیگر خدمت کرده است.

تورسون ادامه داد: “کایل خیلی زود با ما تماس گرفت و ایده های بزرگی را به ما ارائه کرد که می تواند برای همه افراد درگیر در پروژه ترسناک باشد، اما کاملاً واضح بود که او اینجا نبود تا پروژه را از مسیر خارج کند. او دیدگاه ما را تعریف می کند. و مسائلی را که باعث می‌شود بازی به بهترین شکل ممکن نباشد را شناسایی می‌کند.”

بخوانید  شروع فیلمبرداری بتمن ۲ تغییر کرد

بازی Earthblade

Earthblade در آوریل 2021 معرفی شد و برای اولین بار در Game Awards 2021 به نمایش درآمد. طبق توضیحات ارائه شده در تریلر بازی، در این بازی پلتفرمر و ماجراجویی، شما در نقش Névoa، کودکی با سرنوشتی مرموز بازی خواهید کرد که پس از مدتی به زمین بازگشته است. مدت زمان طولانی. دنیای پیکسل غنی Earthblade کاوش های بی پایان، نبردهای چالش برانگیز و اسرار بی شماری را ارائه می دهد که باید رمزگشایی شوند.

در میان بقایای یک جهان ویران شده سفر کنید، با ساکنان دوستانه و متخاصم روبرو شوید و تاریخ شکسته زمین را با هم بچینید. Celeste یک بازی پلتفرم محبوب است که در ژانویه 2018 برای کنسول ها و رایانه های شخصی توسط Thorson و توسعه دهنده دیگری به نام منتشر شد. نوئل بری ساخت و بخش فنی آن به استودیوی برزیلی Minibus سپرده شد. این بازی به دلیل گیم پلی فوق العاده دقیق و همچنین به تصویر کشیدن سلامت روان مورد تحسین قرار گرفت.

شخصیت اصلی بازی هنگام بالا رفتن از یک کوه عظیم از اضطراب رنج می برد. فصل پایانی داستان بازی Chapter 9: Farewell نام دارد در سپتامبر 2019 به عنوان یک آپدیت رایگان منتشر شد و بیش از 100 مرحله جدید و همچنین 40 دقیقه موسیقی جدید به بازی اضافه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر