شروع فیلمبرداری بتمن ۲ تغییر کرد

جف اسنایدر از The Insneider Media گزارش می دهد که بتمن 2 از آوریل 2025 جلوی دوربین خواهد رفت.

اکران فیلم Batman: Part 2 به کارگردانی مت ریوز چندی پیش یک سال به تعویق افتاد و حالا در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که فیلمبرداری این دنباله آغاز شده است. پسندیدن جف اسنایدر Insneider گزارش داد که تولید بتمن 2 در آوریل 2025 آغاز خواهد شد و طرفداران باید منتظر معرفی بازیگران جدیدی باشند که در پاییز امسال به ایفای نقش خواهند پرداخت.

پیش از این گزارش شده بود که فیلمبرداری بتمن 2 در نوامبر 2023 آغاز می شود، اما به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) به مارس 2024 موکول شد. پس از آن برادران وارنر تصمیم گرفتند این فیلم را به تعویق بیندازند و ساخت آن را به سال بعد موکول کنند. دنباله ابرقهرمانی در ابتدا قرار بود در 11 مهر 1404 (3 اکتبر 2025) اکران شود، اما اکنون در 10 مهر 1405 (2 اکتبر 2026) به روی صفحه نمایش نقره ای خواهد رفت.

از آن دوره جیمز گان در رسانه‌های اجتماعی، X (توئیتر سابق) توضیح داد که ادعای پروفسور پیگ و مترسک مبنی بر اینکه کلی‌فیس، هاش و دیک گریسون در بتمن 2 به نیروها می‌پیوندند، «کاملاً نادرست» و نادرست است. در مارس 2022، از جیمز گان پرسیده شد که او آرزوی بازی در دنیای بتمن را در سر می پروراند، که او پاسخ داد: “فکر می کنم هاش شخصیت واقعاً جالبی برای این منظور است.” این بدان معنا نیست که هاش شرور بعدی است.”

رابرت پترسون مثل بتمن زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل/گربه زن، پل دینو مانند ادوارد نیگما/ریدلر، کالین فارل مانند اسوالد کیبلبات/پنگوئن، جان تورتورو مانند شاهین کارمین، جفری رایت به عنوان کمیسر جیمز گوردون، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی ورث و پیتر سارسگارد آنها در نقش جیل کولسون جزو بازیگران بتمن بودند. مت ریوز در راس فیلم بتمن بود متینسون تاملین به نوشتن فیلمنامه کمک کنید.

بخوانید  معرفی بازی Age of Empires Mobile با پخش تریلر سینمایی

تحریریه مجله بازی یک گیمر