دیجیاتو | در اقیانوس زندگی کنید یا با هیولاهای دریایی مبارزه کنید؟

گزارش پایان اطلاعیه

شخصیت باب اسفنجی از شغل آشپزی در رستوران مستر کرابس بسیار خوشحال و راضی است و در همه قسمت ها با چهره ای غمگین و غمگین دیده نمی شود. بر خلاف باب اسفنجی، شخصیت همسایه باب اسفنجی، اختاپوس، تقریبا از همه چیز ناراضی است و از همسایه و دوست بودن باب اسفنجی و پاتریک بیشترین آسیب را می بیند.

ایمیل: [email protected]

باب اسفنجی، زندگی یک اسفنج در زیر آب

لجبازی و بازیگوشی مزی در صحنه های خاصی او را در معرض خطر قرار می دهد. Maisie در واقع به عنوان یک شخصیت در طول این داستان رشد کرده است و حقایق بسیار مهمی را یاد می گیرد.

استفان هیلنبرگ خالق شخصیت و کارتون باب اسفنجی یک زیست شناس دریایی با علاقه به انیمیشن بود. او در سال 2018 به دنبال یک بیماری درگذشت.

لینک: Digitoon.tv

اکثر این شخصیت ها نقاط ضعفی دارند که با آن می توانند بر هر مشکلی غلبه کنند. دلیل وجود این نقطه ضعف همذات پنداری کودک مخاطب کارتون با شخصیت قهرمان داستان است.

مخاطبان انیمیشن هیولای دریایی که عمدتاً کودکان و نوجوانان هستند، با شخصیت جذاب میزی همذات پنداری می کنند و از شجاعت و ماجراجویی او قدردانی می کنند. شخصیت Maisie تا حد زیادی بی پروا و شجاع است و این ویژگی برای کودکان جذاب است و اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد. روانشناسان کودک معتقدند که کسب اعتماد به نفس در سنین پایین تاثیر زیادی در شکل گیری شخصیت و رشد شخصیت کودک دارد.

به جزئیات حرکات آب در انیمیشن Sea Monster توجه کنید تا متوجه شوید که طراحان نتفلیکس چقدر به کار خود تسلط دارند.

بخوانید  عرضه رایگان محتوای کریسمس برای Sonic Frontiers

صداپیشگی نقش جیکوب را کارل اوربان بازیگر محبوب سینما به خصوص در فیلم Star Trek انجام داده است. شخصیت یعقوب به عنوان یک مرد جدی و جنگجو معرفی می شود. او شکارچی ماهری است و بارها قدرت خود را ثابت کرده است.

پلانکتون مالک اصلی رستوران Chum Bucket و همسرش کارن که دانشمند کامپیوتر است از جمله شخصیت ها و نقش های منفی کارتون باب اسفنجی هستند. در بسیاری از قسمت ها، باب اسفنجی به همراه پاتریک و سندی با نقشه های پلانکتون مبارزه می کنند.

برای اطلاعات بیشتر و تماشای انیمیشن جالب و هیجان انگیز هیولای دریایی اینجا کلیک کنید:

دوستان باب اسفنجی یک ستاره دریایی به نام پاتریک، یک سنجاب به نام سندی و یک اختاپوس هستند که اوقات خوش و لذت بخشی را با هم خلق می کنند.

شخصیت های باب اسفنجی و پاتریک بین کودکان و جوانان و حتی بزرگسالان و والدین بسیار محبوب شده اند. باب اسفنجی یک شخصیت کارتونی شاد است که هیچ چیز را سخت نمی گیرد و عاشق زندگی، کار، حلزون حیوان خانگی خود و خانه اش است. پاتریک همچنین به عنوان کسی که برای دوستی و دوست صمیمی خود باب اسفنجی ارزش قائل است شناخته می شود.

تلفن: 02142570570

https://www.digitoon.tv/animations/The-Sea-Beast-8143

کارتون باب اسفنجی یکی از آن کارتون ها و انیمیشن هایی است که نمی توانید حداقل برای چند دقیقه آن را از دست بدهید.

کارتون باب اسفنجی یک سریال کودکانه درباره زندگی روزمره یک اسفنج در دنیای زیر آب و در شهری به نام بیکینی باتم است. این اسفنج آشپز است و بهترین برگر بیکینی را در رستوران مستر کرابس می پزد. دستور تهیه این برگر مخفی است و پلانکتون در هر قسمت برنامه ای برای به دست آوردن این دستور تهیه می کند.

بخوانید  IO Interactive: بازی جدید جیمز باند بهترین فانتزی جاسوسی ممکن را ارائه می‌کند

آدرس: تهران، خردمند جنوبی، کوچه ملکیان، پلاک 1

در ادامه یکی از انیمیشن های جدید و هیجان انگیز تولید شده توسط Netflix Animation را معرفی می کنیم.

انیمیشن The History of Sea Monsters

شخصیت های قهرمان کودکان و نوجوانان در کارتون ها و انیمیشن ها حس پیروزی را به کودکان القا می کند. در واقع یکی از دلایل اصلی علاقه کودکان به کارتون، جدا از دنیای غیرواقعی جذاب و شیرین، شخصیت های کودکانه هستند که می توانند مردم را نجات دهند، قهرمان شوند و مردم به خاطر کاری که انجام داده اند از آنها قدردانی کنند.

کارتون باب اسفنجی در 13 فصل ساخته و پخش شد. البته این سریال اسپین آف هایی مانند The Patrick Star Show و Coral Camp نیز تولید کرد.

جذابیت داستان و انیمیشن این کارتون حتی بزرگسالان را به دنبال ماجراهای شیرین این اسفنج مکعبی زرد رنگ ترغیب کرد.

انیمیشن هیولای دریایی را از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

انیمیشن The Beast from the Sea

پلتفرم دیجیتون را با نمایش بهترین، جدیدترین و با کیفیت ترین کارتون ها و انیمیشن ها تجربه کنید.

محصولات زیادی مانند لوازم التحریر و بازی های ویدئویی با شخصیت ها و تصاویر باب اسفنجی و پاتریک ساخته شده است و محبوبیت این اثر چند برابر شده است.

انیمیشن هیولای دریایی داستان سفر دریایی یک شکارچی به نام جیکوب و دختر کوچکی به نام میزی است. Maisie و Jacob برای ماجراجویی و شکار وارد اقیانوس ها و دریاها می شوند و رازهای باورنکردنی را کشف می کنند. کارگردان انیمیشن Sea Monster کریس ویلیامز به کارگردانی انیمیشن های محبوب و موفقی مانند 6 Heroes بزرگ و Moana عادت دارد. داستان اکشن و هیجان انگیز این انیمیشن به کودکان می آموزد که حقیقت را با دلایل منطقی به دور از افسانه و دروغ بپذیرند.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania Blu-ray مشخص شد

جزئیات گرافیکی و کیفیت بصری بالای این اثر به مخاطبان حرفه ای انیمیشن نشان می دهد که نتفلیکس به عنوان رقیب جدی پیکسار و دیزنی وارد عرصه انیمیشن شده است.