رکورد بازی Destiny 2 در Steam با انتشار بسته الحاقی Lightfall تنظیم شد.


بازی Destiny 2 رکورد جدیدی از نظر تعداد بازیکنان همزمان در استیم به ثبت رساند. استودیو Bungie با انتشار DLC Lightfall به این موفقیت دست یافت.

بازی Destiny 2 به لطف ورود بسته الحاقی LightFall توانست رکورد جدیدی را در Steam به ثبت برساند. یک رکورد جدید برای تعداد بازیکنان همزمان در فروشگاه دیجیتال استیم. پس از انتشار این DLC، بازی Bungie’s Destiny 2 در استیم به 316750 بازیکن همزمان رسید. آمار منتشر شده توسط SteamDB.

تجربه یک بازی سرویس زنده توسط تعداد زیادی از بازیکنان پس از گذشت چند سال از انتشار آن دقیقاً همان موفقیتی است که تیم های سازنده چنین بازی های ویدیویی به دنبال آن هستند. باید بدانید که رکورد قبلی Destiny 2 در Steam 292513 بازیکن همزمان بود. این رکورد در اکتبر 2019 به ثبت رسید. در سال 2023، سرانجام این رکورد شکسته شد.

طبق گزارشات استودیو Bungie سونی در حال کار بر روی پروژه های مختلفی است که یکی از آنها آخرین DLC اصلی بازی Destiny 2 است که نتیجه داستان اصلی Destiny 2 را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.اطلاعاتی در این مورد در ماه های آینده در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت. یکی از پروژه های دیگر Bungie می تواند قسمت جدیدی از سری بازی های Marathon باشد.

در نهایت، به یاد داشته باشید که ما در حال حاضر تنها تعداد بازیکنان همزمان Destiny 2 را روی پلتفرم رایانه شخصی دیده ایم. در حالی که این بازی ویدیویی روی Xbox Series X Xbox Series S است، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز برای گیمرها در دسترس هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  یک متخصص اسلحه گرم به سلاح های XDefiant واکنش نشان می دهد