بازی موبایل Ultimate Sackboy | کاراکتر Sek Boi در اندروید

در واقع بازی در هر رویداد ایجاب می کند که بازیکن در مسیری پر از موانع شروع به دویدن کند و تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز بیشتر به کار گیرد. در نهایت تنها فردی که رکوردش بالاتر از سایر بازیکنان باشد به عنوان نفر اول مشخص می شود و جایزه مسابقه را دریافت می کند.

در محیط های رقابتی نیز شاهد طراحی سرگرم کننده و باکیفیت و انیمیشن هایی هستیم که تجربه کلی بازی را لذت بخش تر می کند. البته لازم به ذکر است که پوسته ها فقط جنبه تزئینی ندارند و می توان آنها را به سطوح خاصی ارتقا داد و سطح XP شما را افزایش داد. با این حال خوشبختانه این پیشرفت ها روی سرعت یا قدرت تاثیری نمی گذارد و در این زمینه ها کمکی به بازیکن نمی کند.

بازی Ultimate Sackboy از سبک اکشن و دونده پیروی می کند و مسابقه هایی با شخصیت های مختلف بامزه از دنیای Sackboy را به تصویر می کشد. با ارائه بازی موبایل Ultimate Sackboy با یک گیمر همراه باشید.

Ultimate Sackboy از خریدهای درون برنامه ای پشتیبانی می کند. بنابراین گیمرها می توانند انواع اقلام را از طریق فروشگاه درون بازی خریداری کنند.بازی موبایل Ultimate Sackboy یک کار خوش ساخت و باکیفیت است که علاوه بر گرافیک زیبا، گیم پلی سرگرم کننده و جذاب را نیز برای بازیکنان ارائه می دهد.بازیکنان در قالب مسابقات آنلاین این بازی ویدیویی می تواند یک تجربه سرگرم کننده برای مخاطبان خود ایجاد کند. Ultimate Sackboy اکنون به صورت رایگان در فروشگاه Play و App Store در دسترس است.

دانلود بازی Ultimate Sackboy

بازی اندروید و آیفون Ultimate Sackboy دارای سیستم شخصی سازی دقیقی است که تا حدودی شبیه به Sackboy: A Big Adventure است که به بازیکن اجازه می دهد آزادانه آیتم های مختلفی مانند چشم، کلاه، لباس، کفش و غیره را انتخاب کند. همچنین علاوه بر گرافیک بسیار خوب بازی، پوسته ها و اشیای تزیینی زیبایی منحصر به فردی به شخصیت ها بخشیده بود.

Sekboy یکی از شخصیت های معروف برند پلی استیشن سونی است که اولین بار با بازی LittleBigPlanet وارد دنیای بازی های ویدیویی شد و جایی در قلب بسیاری از گیمرها شد. علاوه بر این، یک اثر خوب دیگر به نام Sackboy: A Big Adventure بر اساس شخصیت Sackboy برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ویندوز منتشر شده است که تجربه ماجراجویی هیجان انگیزی را برای گیمرها فراهم می کند.

حالا Sackboy بار دیگر با بازی Ultimate Sackboy پا به پلتفرم موبایل گذاشته و این بار قصد دارد مسابقات نسبتا متفاوتی را ارائه کند. باید گفت که بازی داستان خاصی را روایت نمی کند و بیشتر بر روی رویدادها و محتوای چند نفره تمرکز دارد. از این رو با یک بازی کاملا آنلاین روبرو هستیم که در مسیرهای زیبا و خارق العاده خود میزبان مسابقات هیجان انگیز sekboys است. گیم پلی بازی شبیه به آثاری مانند Subway Surfers برای ایجاد رویدادهای جالب و سرگرم کننده در سبک های دونده و اکشن است.

بازی از گرافیک بسیار خوبی بهره می برد و محیط های زیبا و با جزئیاتی را به تصویر می کشد

بخوانید  یک روز پس از نمایش Xbox یک برنامه انحصاری Forza Motorsport ترتیب دهید

گیم پلی بازی تنها به لمس صحیح و به موقع در جهات مختلف خلاصه می شود که از نظر یادگیری پیچیدگی خاصی ندارد. اما بعد از گذراندن اولین مسابقات کم کم متوجه می شوید که برای اول شدن باید تلاش خود را به مرور زمان دو چندان کنید. زیرا علاوه بر رقبای قوی، مسیرها نیز چالش های بیشتری را پیش روی بازیکن قرار می دهند. به خصوص برای پیروزی در سطوح بالاتر چاره ای جز تمرین و افزایش تسلط خود در گیم پلی نخواهیم داشت.