تاریخ اکران فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania Blu-ray مشخص شد

دانلود از آپارات

پل راد در نقش اسکات لانگ (مرد مورچه ای) اوانجلین لیلی به عنوان هوپ پیم (زنبور)، مایکل داگلاس مثل هنک پیم، میشل فایفر مثل جانت ون داین، کاترین نیوتن در نقش لنگ، جاناتان میجرز مثل کانگ فاتح، کوری استول مانند MODOK، داوود داسمالچیان در نقش وب، پارک رندال مثل جیمی وو، بیل موری مانند لرد کرایلر، کیتی اوبرایان در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر آنها در نقش Quaz جزو بازیگرانی هستند که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania ظاهر شدند.

پیتون روزوکارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را بر اساس فیلمنامه ای از جف لاونزنویسنده و تهیه کننده سریال ریک و مورتی، این کار را بر عهده داشت. Ant-Man and the Wasp: Quantumania تاکنون بیش از 473.2 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است، از جمله بیش از 212.3 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 260.8 میلیون دلار در کشورهای دیگر، که آن را به کم‌فروش‌ترین فیلم مرد مورچه‌ای در باکس آفیس جهانی تبدیل کرده است.

والت دیزنی و مارول استودیو تاریخ انتشار خانگی و دیجیتالی Ant-Man and the Wasp: Quantumania را تایید و اعلام کردند.

در حالی که هنوز تاریخ انتشار Ant-Man and the Wasp: Quantumania از دیزنی پلاس مشخص نشده است، نسخه خانگی Ant-Man 3 شامل موارد اضافی مانند دو صحنه حذف شده، فیلم پشت صحنه، یک تفسیر صوتی و Gag است. قرقره یا ویدیویی از اتفاقات سرگرم کننده و اشتباهات پشت صحنه در ساخت فیلم و شما می توانید تریلر نسخه خانگی Ant-Man and the Wasp: Quantumania را در زیر مشاهده کنید:

بخوانید  پخش تریلر رویداد Return of the Damned بازی Sea of Thieves

Ant-Man and the Wasp: Quantumania فوریه گذشته اکران شد و نتوانست نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Ant-Man 3 مشخص شد. والت دیزنی با انتشار تریلر اعلام کرد که نسخه دیجیتالی Ant-Man and the Wasp: Quantumania در تاریخ 18 آوریل (29 آوریل) منتشر خواهد شد و سپس نسخه خانگی این فیلم که شامل بلوری، 4K و DVD است. . ، در 16th منتشر خواهد شد. در ماه می (26th May) خواهد بود.