پخش تریلر رویداد Return of the Damned بازی Sea of Thieves

در جریان جدیدترین اخبار بازی استودیو Rare درکنار انتشار یک تریلر سینمایی اعلام کرد ماجراجویی جدید بازی Sea of Thieves با عنوان Return of the Damned هم‌اکنون شروع شده است و تا روز ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) امسال در دسترس خواهد بود. داستان ماجراجویی Return of the Damned حول محور بازگشت Skeleton Lord Captain Flameheart روایت خواهد شد. در این ماجراجویی بازیکنان باید تصمیم بگیرند که با Belle متحد شوند یا به Servant of the Flame خواهند پیوست.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین در این ماجراجویی شاهد رویارویی‌های مختلف بین دو گروه گفته‌شده خواهیم بود که هر کدام سعی دارند زودتر به Bewitching Dolls دسترسی پیدا کنند و انرژی آن‌ها را تحت کنترل خود درآورند. بازیکنان می‌توانند این عروسک‌ها را در ۶ قلعه‌ی مختلف دریایی پیدا کنند و آن‌ها را به گروه Belle یا Servant of the Flamme تحویل دهند. بازیکنان برای تصرف این قلعه‌های دریایی و به‌دست آوردن عروسک‌ها، باید پرچم جدیدی متناسب با متحدی که دارند انتخاب کنند تا مشخص شود برای کدام دو گروه کار می‌کنند.

استودیو Rare در یک تریلر جدید خبر از شروع رویداد Return of the Damned بازی Sea of Thieves داده است.

بازی Sea of Thieves هم‌اکنون روی پی سی و کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. همچنین این بازی روی سرویس گیم پس در اختیار مشترک‌های پی سی و کنسول‌ها قرار دارد.

بخوانید  Witcher 4 بهتر از نسخه قبلی خواهد بود