بازیگر سابق لوئیجی، جان لگوئیزامو فیلم Super Mario Bros

آنها می توانستند یک شخصیت لاتین مانند من یک انقلابی را درج کنند و سپس مراسم تحلیف را متوقف کردند. آنها گنجاندن یک گروه رنگین پوست را به هم زدند و ما کمتر نمایندگی داریم.” لگوئیزامو گفت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره فیلم برادران سوپر ماریو، نقد ما را بررسی کنید، جایی که فیل اوون نوشت: “فیلم برادران سوپر ماریو هرگز به IP ماریو احترام نمی گذارد، اما هرگز بی احترامی نمی کند. C این مکانی است که اگر فیلم کار نمی کرد ممکن بود کار نمی کرد. این فیلم چندان خوش ساخت نبود – اما برای ما خوش شانس بود، برادران سوپر ماریو ممکن است یکی از بهترین فیلم های اکشن بازی بزرگ باشد. بودجه سال.

همچنین لازم به ذکر است که Super Mario Bros. شامل افراد رنگین پوست، مانند کیگان مایکل کی در نقش وزغ، فرد آرمیسن در نقش کرانکی کونگ و غیره است.

لگوئیزامو در ادامه توضیح داد که آنابل ژانکل و راکی ​​مورتون، کارگردانان فیلم اصلی، بر سر اینکه او نقش اول فیلم را داشته باشد، دعوا کردند زیرا او چیزی نبود که استودیو به دنبال آن بود. “من لاتین بودم و [the studio] نمی خواست من رهبر باشم آنها خیلی سخت جنگیدند و این موفقیت بزرگی بود. بنابراین آنها برمی گردند و دیگری را شروع نمی کنند [actor of color] یک جور چرند.”

بخوانید  21 Times Nintendo Games Were Creepy As Hell

لگوئیزامو در طول گفت: “من OG هستم. بسیاری از مردم نسخه اصلی را دوست دارند. من به Comic-Con در نیویورک و بالتیمور رفته‌ام و همه می‌گویند، “نه، نه، ما نسخه اصلی را دوست داریم”. اولین نمایش از منو “آنها احساس جدید ندارند. من تلخ نیستم. این مایه تاسف است.”

در مصاحبه با TMZلگوئیزامو از عدم نمایش لاتین در فیلم ابراز ناامیدی کرد و اظهار داشت:

این اولین بار نیست که لگوئیزامو درباره انتخاب بازیگران صحبت می کند. نوامبر گذشته، لگوئیزامو نظرات خود را در مورد ماریو و لوئیجی به اشتراک گذاشت توسط یک رنگین پوست صداگذاری نشود.

جان لگوئیزامو بازیگر نقش لوئیجی در فیلم لایو اکشن Super Mario Bros. از سال 1993، گفت که فیلم Super Mario Bros را تماشا نخواهد کرد. زیرا “آنها شمول را به هم ریختند”.

تحریریه مجله بازی یک گیمر