گفته می شود میاموتو ایده های فیلم Super Mario Bros را وتو کرد. کارگردان می گوید از سال 1993

مورتون گفت تنوع او قبل از شروع تولید اولین فیلم ماریو با میاموتو ملاقاتی “مودبانه” داشت، اما این دو هرگز با یکدیگر صحبت نکردند. نینتندو اساساً مجوز فیلم را در هالیوود صادر کرد و بقیه آن تاریخ است. با وجود استقبال سرد از فیلم، مورتون ادعا می کند که میاموتو واقعاً از Super Mario Bros لذت می برد.

مصاحبه ورایتی را بررسی کنید با ژانکل و مورتون برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد اشتباهات فیلم اصلی ماریو.

فیلم Super Mario Bros. روز چهارشنبه با بیش از 30 میلیون دلار در ایالات متحده تنها پس از یک روز شروع به کار کرد. پیش‌بینی می‌شود تا یکشنبه ۲۲۵ میلیون دلار در سرتاسر جهان بفروشد و از چارت‌ها صعود کند تا به یکی از پردرآمدترین فیلم‌های بازی ویدیویی در تمام دوران تبدیل شود.

تفاوت اصلی بین Super Mario Bros. از سال 1993 و برادران سوپر ماریو. فیلم این است که نینتندو مستقیماً در فیلم انیمیشن جدید نقش دارد و خالق ماریو، شیگرو میاموتو، خودش به عنوان تهیه کننده اجرایی کار می کند.

جانکل گفت: «این تجربه بسیار دردناکی بود. اما در همان زمان، کارگردان در سال 2023 گفت که فیلم را به عنوان “تجربه ای واقعاً شاد که راه خود را به تاریخچه تاریخ پیدا کرده است” می بیند.

فیلم Super Mario Bros. کریس پرت به عنوان صدای ماریو، به همراه کیگان-مایکل کی در نقش وزغ، چارلی دی در نقش لوئیجی، آنیا تیلور-جوی در نقش هلو و جک بلک در نقش بوسر. چارلز مارتینت، بازیگر نقش ماریو در این بازی ها، چندین نقش در این فیلم دارد.

بخوانید  بازیگر نیلوفر سفید به سریال Only Murders In the Building پیوست

برای اطلاعات بیشتر، بررسی GameSpot از فیلم Super Mario Bros. همچنین می‌توانید مصاحبه GameSpot را در زیر بخوانید که جزئیات برش گسترده فیلم 1993 را نشان می‌دهد.

این فیلم با مشکلات تولید، از جمله بازنویسی در آخرین لحظه و Leguizamo و Hoskins سر صحنه می نوشند. هاسکینز که در سال 2014 درگذشت، گفت: Super Mario Bros. بدترین فیلمی بود که او تا به حال ساخته بود و ساخت آن را “کابوس لعنتی” نامید. ژانکل به ورایتی گفت که از این فیلم “پشیمان بزرگی” دارد.

فیلم Super Mario Bros. اکنون در سینماها است، اما به سختی اولین تلاش هالیوود برای ساخت یک فیلم ماریو است. در سال 1993، کارگردانان آنابل جانکل و راکی ​​مورتون فیلم لایو اکشن Super Mario Bros را ساختند که باب هاسکینز در نقش ماریو و جان لگوئیزامو در نقش لوئیجی بازی کردند. توسط منتقدان مورد بررسی قرار گرفت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مورتون گفت اگر میاموتو بیشتر در فیلم 1993 نقش داشت، ممکن بود متفاوت باشد. او گفت: “اگر من با میاموتو رابطه داشتم و او را همراهی می کردم، اگر او تهیه کننده بود و می فهمید که ما داریم چه کار می کنیم، اجازه نمی داد بعضی چیزها اتفاق بیفتد.” ما یک تیم می‌بودیم و این یک فیلم متفاوت بود.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر