دانلود آهنگ امیرحافظ رنجبر اتاق فرار با متن محلی | allescape

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. امیرحافظ رنجبر نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک اتاق فرار جدیدترین اثر امیرحافظ رنجبر است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است.

علیرضا قربانی

به دلیل جذابیت صدا و موسیقی در این فیلم اکثر بینندگان به طرز تضمین شده‌ای موسیقی متن فیلم را به صورت جداگانه تهیه میکنند. فیلمهای بالا تنها تعدادی از فیلمهایی هستند که موزیک متن آنها مناسب جهت استفاده به عنوان موزیک اتاق فرار می باشد. به زودی در مقاله ای جداگانه بهترین فیلمها در ژانرهای دیگر را جهت استفاده به عنوان موزیک اتاق فرار معرفی خواهیم کرد. کارگردانی و موسیقی متن فیلم‌های کارپنتر حس بسیار کامل و خوبی دارد.

او کلماتی را انتخاب کرده است که با استفاده از آن ها به سهولت نشان میدهد چه احساسی دارد، کاری که به ندرت در آهنگ های چند سال اخیر و در این سطح دیده شده است. پیام امیرحافظ رنجبر در اتاق فرار، درباره عشقیست که تا ابد باقی می ماند و مرگی برای آن متصور نیست. بله آهنگ اتاق فرار به راستی با روح مخاطب حرف میزند نه با جسم فانی او. عنصر تجربه را در آهنگ اتاق فرار از امیرحافظ رنجبر به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت.

بخوانید  آموزش خیاطی همیارمد فیلم آموزش فارسی خیاطی با سپیده معدنی

دانلود آهنگ امیرحافظ رنجبر اتاق فرار با متن محلی | allescape

باسلام از سازنده این موسیقی ها کمال تشکر را دارم، این موسیقی ها مخصوصا برای ویدئو هایی در ژانر ترسناک/اکشن بسیار مناسب ث عالی هستند. فیلم ترسناک بریتانیایی نیل مارشال، در انتقال صدای فراگیر بسیار موفق بوده است. شش زن برای تماشای اعماق غاری دیدنی وارد آن می‌شوند، ولی خیلی زود معلوم می‌شود که وارد دالان‌هایی شده‌اند که پای هیچ بشری به آن نرسیده‌است. آن‌ها از سوراخی به قعر غار سقوط می‌کنند و متوجه می‌شوند به جای یک غار توریستی و بی‌خطر، در کارخانه اتاق فرار فضایی ناشناخته گرفته‌اند.

  • وقتی یک موجود ترسناک را تماشا می‌کنید که به صورت مرموزی به گوشه‌ای تاریک از اتاق می‌خزد احساس پرتنشی به بیننده دست می‌دهد.
  • کارگردانی و موسیقی متن فیلم‌های کارپنتر حس بسیار کامل و خوبی دارد.
  • اکثر فیلم‌های استنلی کوبریک از لحاظ طراحی صدا بسیار قابل توجه هستند او به ویژه، یک استاد تمام عیار در صداهای اتمسفریک می‌باشد.
  • شیمی بی نظیری که میان آهنگ و شنونده در هنگام شنیدن این آهنگ حس میشود تقریباً نظیر ندارد.

هم اکنون آهنگ اتاق فرار با صدای امیرحافظ رنجبر را با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ از رسانه پاپیل موزیک بشنوید و دانلود کنید. پیام عاشقانه امیرحافظ رنجبر در آهنگ اتاق فرار عمق نفوذ بسیار شگفت انگیزی در شنونده دارد. او مخاطب را آنقدر خوب می شناسد که می داند که کلمات عاشقانه باید پا را فراتر از تعریف و تمجید ظاهری بگذارد.

اهنگ جدید امیرحافظ رنجبر اتاق فرار دانلود + متن آهنگ اتاق فرار امیرحافظ رنجبر