خرید کالاف دیوتی موبایل ثبت آگهی رایگان فروش اکانت Call of Duty mobile | 1gamer

خرید جم فری فایر، خرید یوسی، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید یوسی پابجی موبایل و… از طریق فروشگاه اینترنتی ایران موجو برای تمامی دستگاه‌های موبایل از جمله اندروید و iOS قابل خرید می‌باشد. شما می‌توانید از سایت ایران موجو با سفارش و خرید الماس فری فایر، از امکانات ویژه و جذابی که در این بازی لحاظ شده نهایت استفاده را ببرید. این روزها بسیاری از بازی‌های ویدیویی ارزهای درون‌برنامه‌ای خاص خود را دارند.

  • در این بخش افراد با سطح ها و لول های مختلف به مسابقه در گروه های پنج نفره می پردازند.
  • کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی های معروف کمپانی اکتیویژن می­ باشد که به صورت رایگان عرضه شده و در دسترس دوستداران بازی­ های اکشن و تفنگی قرار داده شده است.
  • اولین فصل در بازی کالاف موبایل دارای یک داستان جنایی بود که بازیکنان را وارد دنیای جدید از رقابت‌های جذاب این بازی کرد.
  • برای پاسخ به تمام این سوالات و آموزش خرید سی پی کالاف ادامه توضحات محصول را دنبال کنید.
  • این مجموعه با گذشت زمان، بازی‌هایی را در رویدادهای اواسط جنگ سرد، دنیاهای آینده، و فضای خارج از کشور ترسیم شده‌اند را تولید کرده‌است.

این فصل پر از درگیری‌های آخرالزمانی است و برای اولین بار در کالاف‌دیوتی شاهد رهبری زنان هستیم. کاموها؛ از پوست اژدها گرفته تا بدنه طلایی، اسکین‌های مخصوص تجهیزات جنگی شما هستند. شما می‌توانید برای هر یک از اسلحه‌های خود اسکین‌های متفاوتی انتخاب کنید و ظاهر آن را برای خودتان شخصی‌سازی کنید. البته بدست‌آوردن بعضی از Camoها بسیار سخت است و باید مأموریت‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها پشت سر بگذارید.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44387

این بازی گرافیک و صداگذاری بسیار باکیفیت و المان‌ها، شخصیت‌ها و محیط‌ها متنوعی دارد و بروزرسانی جدید آن از مایکت قابل دریافت است، به همین خاطر حجم زیادی هم داشته و علاوه بر فایل نصبی بازی باید دیتای مربوط به این آیتم‌ها را هم نصب کنید. با دانلود کال آف دیوتی موبایل از مایکت، دیتای این بازی نیز به صورت خودکار دانلود و روی گوشی شما نصب می‌شود. به دلیل محدودیت‌های دسترسی به گوگل‌پلی، دانلود بازی کال آف دیوتی با دیتا از طریق مایکت برای کاربران موبایل‌های اندرویدی آسان‌تر است؛ همچنین ترافیک شما در دانلود هر برنامه یا بازی از مایکت به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. از طرفی هم در هنگام ورود به بازی و دانلود پکیج‌های داخلی، هیچ خطایی وجود ندارد و بازی به شکل تست شده در اختیار شما قرار گرفته است. حتما تمام پلیر های بازی بهتر میدانند که برای رقابت هیجان انگیزتر و پیشرفت سریعتر در Call Of Duty شما نیاز به خرید سی پی CP می باشید.

۲,۰۸۸ دیدگاه دربارهٔ «خرید سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل»

همینطور تیم پشتیبانی مجله خبری یک گیمر آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می باشد. در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد. برنده شدن در بازی کال آف دیوتی موبایل (بخش رقابت آنلاین و نه بتل رویال) بیش از هر چیز به مهارت شما در استفاده از سلاح‌های مختلف، سرعت‌العمل نشانه‌گیری و شلیک و در نهایت تحلیل حریف و توانایی بازی تیمی بستگی دارد. اگر تازه‌کار هستید و هنوز تفنگ‌ها زیادی به‌دست نیاورده‌اید، صبور باشید و سعی کنید که نشانه‌گیری و شلیک دقیق را تمرین کنید (البته بازی شما را با بازیکنانی که هم‌سطحتان هستند جفت می‌کند). بعد از این که کاراکترهای جدید را باز کردید، باید شناخت مناسبی از تفنگ‌ها پیدا کرده و برای هر استراتژی بازی کردن یکی از کاراکترها را شخصی‌سازی کنید. مثلاً یکی از کاراکترها باید برای نبرد نزدیک و تن به تن طراحی شود و نیاز به سلاحی قوی و با برد نزدیک مثل شاتگان یا SMGهایی با نرخ آتش بالا دارد.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

شما می‌توانید بازی کالاف را به صورت رایگان دانلود و بازی کنید اما برای استفاده از آیتم‌های ویژه این بازی باید اقدام به خرید سی پی کنید تا بتوانید به همه جنبه‌های بازی دسترسی داشته باشید و یا در مود بتل پس بازی کنید. بتل پس بخش ویژه‌ای از بازی برای انجام چالش‌ها و ماموریت‌های روزانه است که با به اتمام رسیدن چالش‌ها جوایزی برای شما در نظر گرفته می‌شود. تفاوت بخش پولی و رایگان در این است که در بتل پس رایگان از 100 بخش تنها به تعداد کمی از آن‌ها دسترسی داریم و بتل پس پولی هم تنها برای افرادی که اکانت پریمیوم را دارند در دسترس است و با خرید سی پی می‌توانند وارد این بخش شوند و بازی کنند. جوایز شامل کارت‌های رایگان سلاح XP، اعتبار، پوسته شخصیت‌ها، پوسته‌های سلاح و موارد دیگر است. با طی کردن رتبه‌های بالا می‌توانید تفنگ تهاجمی کمیاب Type 25 – Pinstripes را بدست آورید. با این تفاسیر اگر شما هم به دنبال استفاده از امکانات این بتل رویال محبوب هستید، می‌توانید با خرید سی پی از این قابلیت بهره‌مند شوید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر