بازسازی های بیشتری از Resident Evil در راه است


تهیه کننده Resident Evil 4 Remake اعلام کرده که کپکام آماده تولید بازسازی های بیشتری از این سری است.

طی چند سال گذشته، کپکام سه نسخه بازسازی شده از سری بازی های Resident Evil را به طرفداران خود در سراسر جهان ارائه کرده است که هر یک به موفقیت تجاری بزرگی دست یافتند و توجه منتقدان را به خود جلب کردند. بنابراین جای تعجب نیست که این ناشر ژاپنی تمام تلاش خود را برای تولید بازسازی های بیشتری از سری Resident Evil انجام می دهد.

یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه کننده Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 4 Remake، در مصاحبه ای با نشریه ژاپنی Game Watch گفت که با توجه به استقبال بی نظیر از بازسازی های اخیر و این واقعیت که باعث شده طرفداران دوباره به نسخه های قبلی این سری برگردند، Capcom مایل است به تولید نسخه های بازسازی شده ادامه دهد.

یوشیاکی هیرابایاشی گفت: «ما سه بازسازی از سریال داریم. [Resident Evil] و ما احساس می کنیم که استقبال خوبی از آنها شد. ما به عنوان طرفداران نسخه های قبلی این سری، بسیار خوشحالیم که بازیکنان آن دوران می توانند این بازی ها را تجربه کنند. بنابراین مایلیم این کار را ادامه دهیم. مایلم اطلاعات بیشتری در مورد آینده سری بازی های Resident Evil با طرفداران به اشتراک بگذارم.”

سوال اصلی این است که کدام نسخه از سری Capcom در آینده بازسازی خواهد شد. چون کاندیداهای زیادی وجود دارد. Resident Evil 5 احتمالا محتمل ترین گزینه است. با این حال، طرفداران مدت‌هاست که خواهان بازسازی Code-Veronica هستند. با این حال، انتشار یک بازسازی از Resident Evil اصلی منتفی نیست. در اوایل سال جاری، کپکام یک نظرسنجی منتشر کرد و از طرفداران پرسید که دوست دارند کدام نسخه از Resident Evil را بازسازی کنند.

بخوانید  پیش نمایش بازی Star Wars Jedi: Survivor | تکامل یک جدای جوان

در هر صورت، احتمالاً کمی طول می کشد تا بدانید کدام نسخه از Resident Evil Capcom قصد بازسازی را دارد. به خصوص که شایعاتی در مورد عرضه Resident Evil 9 در سال 2025 به گوش می رسد. بنابراین، طرفداران احتمالا باید منتظر یک بازسازی دیگر پس از انتشار نسخه نهم از سری Resident Evil باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر