پوستر شخصیت فیلم فراری; گردهمایی خانواده فراری


نئون پوسترهای شخصیت جدیدی از فیلم فراری با بازی آدام درایور را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که کمپانی نئون از پوستر شخصیت های فیلم فراری (فراری) به کارگردانی رونمایی کرد. مایکل مان این پوسترها را منتشر کرد آدام پیلوت، پنه لوپه کروز، شیلین وودلی، پاتریک دمپسی و گابریل لئون نمایش این فیلم بیوگرافی در تاریخ 4 دسامبر 1402 (25 دسامبر 2023) اکران خواهد شد.

پوستر انزو فراری در فیلم فراری

در خلاصه فیلم فراری می خوانیم: “در تابستان 1957، انزو فراری با وضعیت بحرانی روبرو شد. کارخانه ای که انزو و همسرش 10 سال پیش از ابتدا ساخته بودند، ورشکستگی را تهدید کرد. ازدواج پر فراز و نشیب آنها با مرگ انزو متزلزل شد. پسر آنها دینو انزو تلاش می کند تا پسر لینا لاردی را پسر رسمی خود کند. اشتیاق انزو برای پیروزی او را به 1000 مایلی Mille Miglia سوق می دهد.

آدام درایور در نقش انزو فراری، پنه لوپه کروز در نقش لورا فراری، شایلین وودلی در نقش لینا لاردی، گابریل لئونه در نقش آلفونسو د پورتاگو، سارا گدون نقش لیندا کریستین. جک اوکانل پیتر کالینز و پاتریک دمپسی در فراری نقش پیرو تاروفی را بازی کردند. مایکل مان به عنوان کارگردان و تروی کندی آنها به عنوان فیلمنامه نویس کار می کردند. این فیلم بر اساس کتابی نوشته انزو فراری: مرد، ماشین‌ها، مسابقات، ماشین ساخته شده است. بروک یتس انجام شده.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  توپ اژدها: جرقه! 24 شخصیت اول Zero همگی Goku و Vegeta هستند