دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

و همچنین صداگذاری مهیج و گیم پلی جذابش شما را به وجد خواهد آورد. برای دانلود بازی پابجی و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم با ما همراه باشید. پابجی موبایل–pubg mobile از جالب‌ترین، خارق‌العاده‌ترین و معروف‌ترین بازی‌های سبک بقا اکشن است.

  • با من تا پایان این مقاله از سایت شرکت خدمات اینترنتی ماهان نت همراه باشید تا در ابتدا بفهمیم بازی پابجی چه سبکی از بازی ست ؟ و چگونه پابجی را در ایران نصب کنیم که به مشکل نخوریم.
  • شما با اقدام برای خرید سی پی کالاف دیوتی می‌توانید تمامی خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهید و قدم‌های سریع و مثبت را برای رسیدن به پیروزی بردارید.
  • محل قرار گرفتنتان نسبت به Zone را در نظر داشته باشید و از هم تیمی هایتان فاصله نگیرید، توجه کنید اگر بتوانید در کنار یکدیگر باشید حتی اگر یکی از هم تیمی هایتان مورد اصابت گلوله قرار بگیرید، دیگران میتوانند به سمت دشمن تیراندازی کنند و او را نجات دهند.
  • انتخاب‌های خوبی از بین اسلحه‌های موجود در نقشه داشته باشید.
  • منتشر شدن پابجی برای ایکس باکس به دلیل استفاده از سیستم دایرکت ایکس در ویندوز و ایکس باکس است.

با کوچکتر شدن محل امن بازی، احتمال رو به رو شدنتان با سایر بازیکنان حاضر در جزیره بیشتر میشود و همین امر عطش اول شدن شما را برای اول شدن در آن دور بازی PUBG MOBILE افزایش میدهد. در طی این روند با حملات رقبا مواجه خواهید شد که در پایان هر مسابقه تنها یک نفر یا یک تیم زنده میماند و برنده میشود. این بازی نسخه بهینه سازی شده‌ی پابجیست که برای گیمرهایی که از سخت افزار ضعیف استفاده می‌کنند، طراحی شده است. برای اینکه این کاربران اندرویدی بتوانند از بهترین تنظیمات پابجی لایت بهره ببرند، برخی از ویژگی‌های پابجی حذف شده است.

بخوانید  خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل ️ | 1gamer

گوشی‌ام در زمان اجرای این بازی داغ می‌کند؛ چه کنم؟

پناه‌گرفتن در پشت‌دیوار ویا بالا رفتن از درختان شما را بهتر مخفی می‌کند تا این‌که در میان چمن‌ها قرار بگیرید. با انداختن نارنجک در یک منطقه، می‌توانید حواس دشمن را پرت کرده و حواس آن‌ها را به آن نقطه متمرکز کنید. زمانی که دشمن در مکانی مخفی شده و منتظر ورود شماست، نارنجک می‌تواند نقشه‌ی او را خراب کند. در بعضی‌مواقع مخفی‌ماندن بهتر از حمله‌کردن به دشمن است، بنابراین شرایط را ارزیابی کنید و بعد وارد درگیری شوید. برای مثال ارزیابی تجهیزات دشمن قبل از شلیک‌کردن به او اهمیت‌دارد. تلاش کنید تیمی بازی کنید و به‌فکر قهرمان‌بازی و بازی انفرادی نباشید در این‌بازی می‌توانید از طریق صدا با هم‌تیمی خود در ارتباط باشید.

سیر پیشرفت و تحولات بازی پابجی PUBG

ابتدا مجله خبری یک گیمر نصبی را مطابق پردازنده گوشی خود دانلود و نصب نمایید. افزوده شدن تم جدید با نام شیدایی فوتبال با همکاری لیونل مسی؛ گیم پلی جدید بازی با تم فوتبال را تجربه کنید. ✔️ در این مقاله بخش‌های مختلف را توضیح داده‌ایم و به شما گفته ایم کدام گزینه‌ها را انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید به صورت یک گیمر حرفه‌ای مبارزه کنید، در بخش sensitivity باتوجه به مواردی که آموزش داده‌ایم تغییرات را اعمال کنید. برای یپدا کردن تنظیمات حرفه ای پابجی موبایل این بخش، به تمرین بروید و شروع به تیراندازی به سمت هدف متحرک کنید.

خرید یوسی – خرید یوسی پابجی موبایل – ارسال سریع و ارزان ترین قیمت یوسی پابجی – معتبر ترین سایت خرید یوسی

از وی- پی ان قوی استفاده کنید و اسکین ها، مپ ها و غیره رو دانلود کنید سپس با دی ان اس بازی کنید. سلام خیلی ممنون از سایتتون ولی هیچ مپ و اسکینی برای من در بازی دانلود نمیشود. این بازی در اول برای پلتفرم PC عرضه شد و پس از چند ماه نیز، به صورت رایگان، در اختیار گیمر های موبایلی قرار گرفت و به سرعت در سرتا سر جهان، علاقمندان را به خود جذب کرد. آنگاه که مطمئن شدید فولدر بالا ایجاد شد دیتای بازی را از یک لینک معتبر دریافت کرده و در تلفن همراه خود ذخیره کنید. پس از کسب موفقیت‌های بی‌شمار پابچی و صدر نشینی در استیم، شرکت‌های دیگر وارد این رقابت شدند.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل ارزان گیم رویال | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر