دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

دلار پابجی موبایل یا پول داخل بازی پابجی موبایل میباشد، که از طریق قسمت استور این بازی قابل مشاهده و خرید است. شما با خرید این واحد پول درون بازی میتوانید آن را برای ( باز کردن صندوق ها، خرید اسکین اسلحه ها، خرید لباس ها، آیتم ها و …) خرج کنید. کلمه PUBG مخفف عبارت Player Unknown’s Battlegrounds می باشد که توسط استودیو Tencent عرضه شده است.PUBG توسط کاربران به صورت های مختلفی تلفظ می شود. اما تلفظ مرسوم و همگانی آن “پابجی” می باشد.در این بازی بازیکنان در یک زمین بزرگ فرود می آیند و پس از بدست اوردن اسلحه و تجهیزات به دنبال از بین بردن بقیه می روند. سعی کنید در بازی پابجی موبایل از اسلحه‌های متفاوت این بازی استفاده کنید تا سلاح لازم و مورد استفاده خود را تشخیص دهید و در صورت لزوم در مقابل حریف خود بتوانید سلاح مناسب خود را جهت نابودی اش به کار ببرید.

  • شما با خرید این واحد پول درون بازی میتوانید آن را برای ( باز کردن صندوق ها، خرید اسکین اسلحه ها، خرید لباس ها، آیتم ها و …) خرج کنید.
  • اما برای استفاده از بعضی از آن‌ها دست شما بسته است و تنها راهکار استفاده و بهره‌مندی از آن‌ها، خرید یوسی پابجی است.
  • هدف شما در پابجی موبایل اصلی تنها نابودی دشمنان و زنده ماندن است.
  • شما با استفاده از یوسی قادر هستید بسیاری از اسلحه ها و لباس هایی را داشته باشید که در حالت عادی امکان استفاده از آنهارا ندارید.
  • در طی این روند با حملات رقبا مواجه خواهید شد که در پایان هر مسابقه تنها یک نفر یا یک تیم زنده میماند و برنده میشود.
بخوانید  دانلود PUBG Mobile آپدیت بازی اکشن-بقا پابجی موبایل برای اندروید | 1gamer

البته، برای تجربه بازی گوشی شما باید حداقل اندروید ۵ و ۲ گیگابایت رم داشته باشد. از سوی دیگر، اتصال به اینترنت نیز برای تجربه بازی ضروری به شمار می‌رود. قطعاً شما هم می‌دانید که بهترین تنظیمات پابجی موبایل در بخش گرافیک را می‌توان روی مدل‌های گران قیمت و مخصوص گیم اعمال کرد.

بهترین تنظیمات basic پابجی به چه صورت است؟

به وسیله این پول یا همان یوسی می توانید آیتم های جدیدی برای خود شخصیت خود تهیه کنید که در این آیتم جدید تمامی امکانات پیشرفته برای شما محیا هستند. با این امکانات شما می توانید قدرت خود را برای پیروزی های بعدی افزایش دهید. با شروع بازی، شما به لابی وارد می شوید که می توانید در آن طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، ادعای پاداش کنید و موجودی پول پابجی خود را مدیریت کنید. گرافیک نسخه لایت هم از نسخه اصلی کم‌تر است اما اگر گوشی شما قدرت کافی داشته باشد، می‌توانید نرخ فریم پایدار و مناسبی را تجربه کنید.

هدف PUBG بسیار ساده است. همانطور که در بالا گفتیم باید آخرین کسی باشید که زنده میمانید اما انجام این کار اصلا آسان نیست.

اکثر بازیکنان حرفه‌ای و باتجربه در این بخش ترجیح می‌دهند رنگ‌های صورتی، قرمز یا سبز را انتخاب کنند که نسبت به رنگ‌های دیگر قابل تشخیص ترند. بنابراین برای تنظیمات حرفه ای پابجی به شما هم این رنگ‌ها را توصیه می‌کنیم. با فیلتر شکن میشه از گوگل پلی دانلود کرد ولی دانلود نکن چون اپ گوگل پلی با فیلتر شکن هم میدونه ایرانی هستی و پابجی مضخرفی برات دانلود میکنه. سلام من میخوام بازی رو نصب کنم روی فایل دیتا داخلی پابجی که گذاشتین نوشته نسخه 2.3.0. در چه صورتی اکانت ما در بازی پابجی برای همیشه مصدود خواهد شد؟ در صورتی که برای چندمین بار توسط دیگربازیکنان به عنوان هکر یا متقلب گزارش بشویم.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل ثبت آگهی رایگان فروش اکانت Call of Duty mobile | 1gamer

PUBG MOBILE KR

حال هر بار که مجله خبری یک گیمر پابجی موبایل را بارگیری کنید، می‌توانید برای ورود به عنوان مهمان انتخاب کنید و تمام پیشرفت شما ذخیره می‌شود. از طرف دیگر، در صورتی که بعداً انتخاب کنید، می‌توانید وارد حساب کاربری Facebook خود شوید. نکته آخری که بسیار اهمیت دارد این است که با خرید یوسی پابجی موبایل به‌راحتی می‌توانید لباس‌های مناسب با هر مکانی را بخرید و از آن در مکان‌هایی که مورد نیاز است، استفاده کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر