خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل ارزان گیم رویال | 1gamer

همانطور که قبلا وعده داده شده بود، مجله خبری یک گیمر نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون را با نام Warzone Caldera دوباره در دسترس بازیکنان قرار داد. این خرید به بزرگترین خرید در تاریخ صنعت گیم تبدیل شد و اکنون زیرمجموعه ای از مایکروسافت است. برای اجرای کالاف دیوتی وارزون موبایل نیاز 4 گیگ فضا و 6 گیگ رم است.

مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با 1 | کدام تجربه بتل رویال بهتر بود؟

در بین سری مختلف این بازی، سری کالاف دیوتی وارزون را می‌توان یکی از محبوب‌ترین آن‌ها دانست. بخشی از بازی که هیجان خاص خود را داشته و برای هرکس می‌تواند دنیایی جدید از دنیای بازی را به ارمغان آورد. با اینکه هنوز خبری از نحوه دانلود وارزون موبایل در دسترس نیست، احتمال ادغام شدن کالاف دیوتی موبایل با این بازی وجود دارد. یعنی پلیر های فعلی کالاف دیوتی موبایل فقط با دریافت یک پکیج آپدیت، بازی خود را به وارزون تبدیل نمایند.

http://badorclothesworkshop.ir

کالاف دیوتی وارزون، معروف‌ترین بازی حال حاضر موبایل و رایانه‌های شخصی، در این مقاله قصد داریم به بررسی این بازی بپردازیم. از نام‌آشناترین بازی‌های سبک بتل رویال است و موفق شده است بیشتر از 100 میلیون بازیکن فعال داشته باشد. وارزون هر چند به طور مستقل جایزه خاصی دریافت نکرده است اما زیر مجموعه مدرن وارفیر 2019 است که یکی از پرافتخار ترین بازی‌های تیراندازی‌ست. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

تاریخ دقیق انتشار کالاف دیوتی وارزون

علاوه بر کشور بازی، لازم است تا نام کاربری و پسورد خود را نیز وارد کنید. اگر پیش از این در بازی اکانت کاربری نساخته‌اید، لازم است تا در اولین قدم به ساخت اکانت کاربری خود بپردازید. در مراحل بعدی، ساخت اکانت کاربری را نیز جزبه‌جز بررسی خواهیم کرد.

مشخصات سیستم کالاف دیوتی وارزون 2 (پرسش و پاسخ + بررسی)

تجربه بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل شامل تمام چیزهایی خواهد بود که از این بازی انتظار دارید. این‌ها شامل ایستگاه‌های خرید نقطه‌گذاری‌شده روی نقشه، قراردادها و حتی گولاک برای بعضی اکشن‌های نفر به نفر می‌شود. همچنین با عرضه این بازی جدید، احتمالا کالاف دیوتی در صورت خرید سی پی وارزون داشتن تعداد کافی بازیکنان همچنان حمایت خواهد شد. درست به مانند وارزونی که روی پی‌سی و کنسول‌ها شاهد آن بودیم، با مرگ هر بازیکن او به گولگ برده می‌شود و طی یک دوئل با یک بازیکن دیگر، برنده می‌تواند یک شانس مجدد پیدا کند و به بازی برگردد. در واقع، مکانیک‌هایی که می‌توانیم از کالاف دیوتی وارزون موبایل انتظار داشته باشیم بسیار شبیه به همان چیزی است که از وارزون انتظار داریم و این مسئله یکی از نقاط قوت این بازی به شمار می‌آید. بازگشت نقشه وردانسک نیز از جمله دیگر نشانه‌های وفاداری بازی به نسخه اصلی به شمار می‌آید.

  • شما با ورود به صفحه مخصوص این بازی در فروشگاه پلی، می توانید وضعیت و شرایط آن را مورد بررسی قرار دهید و در صورت ورود به نسخه پیش ثبت نام، جزو اولین کسانی باشید که این بازی را تجربه می کنند.
  • همینطور اینکه این بازی رویدادها و محتوای مخصوص خود را خواهد داشت.
  • به دلیل محدودیت­ ها و تحریم های ایران قابلیت خرید سی پی برای گیمر ها وجود ندارد .
  • این گزینه اختیاری است و می‌توانید آن را انتخاب کرده یا بدون انتخاب کردن از آن گذر کنید.
بخوانید  79 طرح جدید سال فرش 1200 شانه خرید اینترنتی تخفیف ویژه دیجی فرش-فرش شادرخ
تحریریه مجله بازی یک گیمر