فصل دوم سریال خانواده اژدها کوتاهتر از برنامه فصل اول HBO برای فصل سوم است

مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon در سال 2023 و اکنون در آخرین ساخته خواهد شد اخبار سینما و تلویزیونفصل دوم سریال پیش درآمد Game of Thrones ظاهرا کوتاه‌تر از فصل اول آن است. گفته می شود فصل دوم سریال خانواده اژدها قرار است در 8 قسمت تولید و از شبکه HBO پخش شود که در واقع دو قسمت کمتر از فصل اول این سریال 10 قسمتی است. علاوه بر این، Deadline از منابع خود دریافته است که HBO قصد دارد به زودی سریال House of the Dragon را برای فصل سوم تمدید کند.

فصل دوم سریال House of the Dragon قرار است تعداد قسمت های کمتری نسبت به فصل اول داشته باشد و شبکه HBO هم اکنون در نظر دارد فصل سوم این سریال را بسازد.

یکی از سخنگویان HBO به ددلاین تایید کرد که فصل دوم سریال House of Dragons شامل 8 قسمت خواهد بود و اشاره کرد که تعداد قسمت ها بر اساس تاریخچه سریال است. تیم سازنده در ابتدا قصد داشت سریال House of the Dragon را در سه تا چهار فصل تولید و پخش کند. اما ددلاین دریافته است که وقتی رایان کندل، مجری برنامه و جورج آر آر مارتین، خالق وستروس، روی فیلمنامه فصل دوم کار می‌کردند، برای دیدن تصویری بزرگ‌تر و کامل‌تر از نقشه راه سریال، عقب‌نشینی کردند.

در میان آن بررسی کلی، نحوه تقسیم داستان ها به فصل ها برای گنجاندن جنگ ها و زمان وقوع آنها است. علاوه بر این، نقشه راه فصل سوم سریال خانواده اژدها قبلا مشخص شده است و انتظار می رود شبکه HBO به زودی تولید آن را سبز کند و این شبکه به طور جدی متعهد به پیشبرد فیلمنامه، بازیگران و تولید است. تقویم بر اساس یک برنامه بلند مدت کلی به جای برنامه تمدید فصل.

بخوانید  جی جی آبرامز در حال آماده سازی فیلمی اقتباسی از رمان بیلی سامرز اثر استیون کینگ است

Caraxes اژدها در مجموعه خانه اژدها

این خبر از پشت صحنه ساخت سریال خانواده اژدها در انگلستان شنیده می شود که قرار است پخش فصل دوم این سریال در تابستان 2024 از شبکه HBO آغاز شود. ددلاین از منابع دریافته است که برنامه اولیه آنها ساخت 10 قسمت برای فصل دوم آرک House of the Dragon بوده است، اما در نهایت برنامه تغییر کرد و باعث شد فیلمنامه ها بازنویسی شوند. به دلیل تغییرات در تیم مدیریت در شرکت مادر HBO، تیم مدیریت برادران وارنر. اکنون Discovery بر کاهش هزینه متمرکز شده است.

با توجه به اینکه بخشی از داستان که در ابتدا برای فصل دوم برنامه ریزی شده بود، از جمله نبردی عظیم، اکنون به فصل سوم House of the Dragon منتقل شده است، اکنون می شنویم که احتمال زیادی وجود دارد که فصل چهارم یا سریال The Dragon Family وجود داشته باشد. همچنین چراغ سبز نشان داده خواهد شد، اما این سوال در حال حاضر نامشخص است. زیرا کندل و مارتین هنوز در حال بررسی هستند که چند فصل می تواند داستان سریال را به طور کامل و خوب در قالب آن روایت کند و تعداد دقیق آن در حال حاضر مشخص نیست.