جی جی آبرامز در حال آماده سازی فیلمی اقتباسی از رمان بیلی سامرز اثر استیون کینگ است

یک سال پس از اینکه برادران وارنر اعلام کردند که رمان جنایی استیون کینگ، بیلی سامرز، را در قالب یک سریال لایو اکشن 10 قسمتی اقتباس خواهد کرد. و توسط جی جی آبرامز تهیه شده است، حالا هالیوود ریپورتر تایید کرده است که تولید این پروژه به عنوان یک فیلم بلند آغاز شده است. هنوز مشخص نیست که جی جی آبرامز که از زمان اکران Star Wars: The Rise of Skywalker در سال 2019 هیچ اثری را کارگردانی نکرده است، شخصاً به عنوان کارگردان این پروژه ظاهر خواهد شد یا خیر.

اما استودیوی فیلمسازی Bad Robot Productions با همکاری استودیوی فیلمسازی Appian Way Productions لئوناردو دی کاپریو این فیلم را تولید خواهد کرد. البته هنوز اطلاعاتی از حضور احتمالی دی کاپریو در این پروژه در دست نیست. ادوارد زاویک که سابقه کارگردانی آثاری چون Jack Reacher: Never Go Back و The Last Samurai را در کارنامه دارد، به همراه مارشال هرکوویچ همکارش، نگارش فیلمنامه این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

جی جی آبرامز

برادران وارنر جی جی آبرامز با استودیوی فیلمسازی Bad Robot شروع به ساخت یک اقتباس سینمایی از رمان بیلی سامرز استیون کینگ کرد.

با این حال، پروژه Black Superman که انتظار می‌رود توسط Nehisi Coates نوشته شود، ظاهراً هنوز در حال توسعه برای تولید و عرضه تحت لیبل جدید DC Elseworlds در سال‌های آینده است.

اگرچه ظاهراً اگر آبرامز نقش کارگردانی را برعهده نگیرد، احتمالاً همان زوج فیلمساز نقش بیلی سامرز را بر عهده خواهند گرفت. بیلی سامرز که منتقدان آن را یکی از بهترین آثار استیون کینگ در سال‌های اخیر می‌دانند، در آگوست 2021 توسط منتقدان منتشر شد. نویسنده برای اولین بار در سراسر جهان منتشر شد. بیلی سامرز که یکی از معدود نوشته های غیر وحشتناک کینگ محسوب می شود، داستان آخرین ماموریت یک قاتل کهنه کار قبل از بازنشستگی را روایت می کند.

بخوانید  تریلر فصل 3 سریال The Witcher با حضور هنری کویل در بازی تابستانی منتشر شد.

استیون کینگ، نویسنده بزرگ ژانر وحشت

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

پیش از این کینگ از تغییر دوره زمانی رویدادهای این رمان از سال 2020 به 2019 برای جلوگیری از پرداختن به موضوع شیوع جهانی ویروس خبر داده بود. پس از انتشار فیلم The Rise of Skywalker، آبرامز بیشتر بر روی پروژه های تلویزیونی تمرکز کرد تا روی صفحه نمایش بزرگ. رسانه ای که آبرامز شهرت خود را مدیون حضور در مراحل تولید سریال هایی مانند Felicity، Alias ​​و Last در ابتدای کارش است.

آبرامز در قالب قرارداد بزرگ خود با برادران وارنر، در سال‌های اخیر مشغول تولید آثاری مانند چندین پروژه اقتباسی از کتاب‌های کمیک DC و مجموعه Demimonde بوده است. پروژه ای که ساخت آن تابستان گذشته در جریان تغییرات عمده مدیریتی و ساختاری در برادران وارنر به طور کامل لغو شد. کشف. بسیاری از اقتباس های برنامه ریزی شده آبرامز نیز با اعلام برنامه بزرگ جدید جیمز گان و پیتر سافران برای آینده دنیای تلویزیون دی سی برای همیشه کنار گذاشته شدند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر