بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای آوریل 2023 فاش شد



پلی استیشن دارد اعلامیه دسته بعدی بازی های رایگان برای مشترکین PS Plus. مجموعه پلی استیشن پلاس آوریل شامل Sackboy: A Big Adventure، Meet Your Maker و Tails of Iron خواهد بود. یکی از این بازی‌ها، Meet Your Maker، جای تعجب ندارد، زیرا قبلاً به‌عنوان یک هدیه روز عرضه در اوایل این ماه به طور رسمی معرفی شده بود. هر سه بازی از 4 آوریل در دسترس خواهند بود. به ندرت اتفاق می افتد، اما هر یک از بازی ها دارای نسخه PS5 و PS4 هستند.

Sackboy: A Big Adventure اینجا بزرگ است (با عرض پوزش). Sackboy که به عنوان اسپین آف سری Little Big Planet در سال 2020 در کنار PS5 راه اندازی شد – اگرچه برای PS4 نیز منتشر شد. مهم نیست که در چه پلتفرمی پلی استیشن بازی می کنید، قطعا باید Sackboy را بازی کنید. این اساسا برداشت Little Big Planet از Super Mario 3D World است. مکانیک های پلتفرم فوق العاده، طراحی سطح ستاره ای، و موسیقی متن شگفت انگیز Sackboy را به یک ماجراجویی لبخند برانگیز تبدیل کرده است. اگر به دنبال یک بازی برای بازی با بچه های خود هستید، این بازی برای کاناپه co-op برای حداکثر چهار بازیکن عالی است.

برای مازوخیست ها، Odd Bug Studio’s دم های آهنی ارزش انحراف را دارد این RPG اسکرول جانبی با گرافیک کتاب داستان دارای نبردهای غوغایی چالش برانگیز است که توانایی شما را آزمایش می کند. شما به عنوان یک موش به نام Redgi بازی می کنید که وظیفه نجات پادشاهی از قورباغه های شیطانی را بر عهده دارد.

بخوانید  احتمال موکول شدن تاریخ اکران Dune 2 به سال 2024 به دلیل اعتصاب بازیگران

دیدار با سازنده ی خود یک بازی چند نفره آنلاین کاملاً جدید است که در تاریخ 4 آوریل برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه می شود. با این حال، مشترکین پلی استیشن پلاس برای شروع بازی نیازی به خرج کردن یک سکه ندارند. این بازی به عنوان یک بازی ساخت و ساز و حمله توصیف شده است که شما را به ایجاد و غارت قلعه های هزارتویی پر از تله ها و نگهبانان خطرناک می رساند. می‌توانید پاسگاه خود را بسازید، سپس دوستانتان را دعوت کنید تا تلاش کنند و به انتهای پیچ و خم وحشتناکتان برسند. شما می توانید به تنهایی یا در کنار یک دوست به پایگاه هایی بسازید و به آنها حمله کنید.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، مطمئن شوید که لیست بازی‌های رایگان PS Plus را برای مارس 2023 قبل از 4 آوریل دریافت کنید. ترکیب این ماه نیز با بازی Battlefield 2042، Minecraft Dungeons و Code Vein بسیار چشمگیر بود.

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس، آوریل ۲۰۲۳

از 4 آوریل در دسترس است

  • Sackboy: A Grand Adventure (PS5، PS4)
  • با خالق خود آشنا شوید (PS5، PS4)
  • Iron Tails (PS5، PS4)

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر