احتمال موکول شدن تاریخ اکران Dune 2 به سال 2024 به دلیل اعتصاب بازیگران


اعتصاب بازیگران احتمالاً چند فیلم برادران وارنر را به تاخیر می اندازد. مانند Dune 2 و Aquaman 2 تا سال 2024 اکران خواهند شد.

مدتی است که بازیگران و اتحادیه اش دست به اعتصاب سراسری زده اند که باعث توقف تولید بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی شده است. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیوناین احتمال وجود دارد که انتشار چندین برادر وارنر. تا سال 2024 به تعویق بیفتد. Variety گزارش داد که برادران وارنر. قصد داشت تاریخ اکران چندین فیلم خود، از جمله Dune Part 2، Aquaman and the Lost Kingdom و The Color Purple را تا سال 2024 پیش ببرد.

آکوامن در فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده

هنوز تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است و هیچ چیز قطعی نیست، اما یک منبع آگاه می گوید این فیلم ها همچنان طبق اعلام برنامه اکران می شوند و هیچ صحبتی رسمی مبنی بر عقب نشینی آن ها نشده است، اما از آنجایی که مدت زمان اعتصاب اتحادیه بازیگران نامشخص و غیرقابل پیش بینی است، این امکان وجود دارد. در هر صورت از آنجایی که اعتصاب نویسندگان و بازیگران ادامه دارد، در حال حاضر هیچ بازیگری برای تبلیغات فیلم و فرش قرمز فیلم حاضر نمی شود.

علاوه بر این، تولید آثار مختلف تعطیل شده است که ممکن است در سال 2024 و پس از آن به کمبود آثار شرکت های مختلف فیلم منجر شود. ورایتی همچنین اشاره کرد که فیلم‌های دیگری مانند The Marvels، Napoleon و The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes ممکن است تحت تأثیر این حملات قرار بگیرند و حتی ممکن است به تعویق بیفتند.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 - How To Increase Carry Weight And Inventory

Dune Part 2 قرار است در تاریخ 3 نوامبر اکران شود. علاوه بر این، فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در 20 دسامبر (29 دسامبر) و فیلم The Color Purple در 25 دسامبر (4 دسامبر) اکران شوند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر