کالای انحصاری بلیزارد SDCC 2023 به صورت آنلاین در دسترس است



کنوانسیون های حضوری مانند San Diego Comic-Con برای خرید کالاهای انحصاری عالی هستند، اما کسانی که این هفته نمی توانند در SDCC شرکت کنند، اکنون می توانند خرید کنند. کالای انحصاری بلیزارد SDCC در فروشگاه اینترنتی بلیزارد گیر. این خط شامل چهره های رسمی، مخملی و لباس برای آخرین بازی های این استودیو، Diablo IV و Overwatch 2 است که به طور انحصاری برای کنوانسیون امسال ساخته شده اند.

در کنار Overwatch 2، مجسمه‌های جدید Funko Pop را برای آن‌ها پیدا می‌کنیم کسیدی، اکو، و ترکیب کنید، و هر کدام با قیمت 20 دلار موجود است. شما همچنین می توانید حیوانات عروسکی شایان ستایش را از آن صید کنید به سمت بیمارستان برای 25 دلار یا همنشین روباه آکاری انیمیشن کوتاه Kiriko با قیمت 30 دلار. وقتی صحبت از Kiriko شد، یک تلفن همراه نیز وجود دارد ماکت هدبند شفا دهنده نمادین با قیمت 25 دلار موجود است.

Diablo IV Merchandising شامل نسخه محدود می شود بز مخمل خواب دار دشمن برای 30 دلار و شش اینچ ماکت کلید جهنم آیتم – همان کلیدی که لیلیث برای ورود به جهنم در داستان بازی استفاده می کند – به قیمت 35 دلار. چند لباس با تم Diablo IV نیز موجود است.

می‌توانید تمام محصولات انحصاری SDCC Overwatch 2 و Diablo IV را در لیست زیر بررسی کنید، یا در فروشگاه بلیزارد گیر.

بهترین معاملات بازی و فناوری این هفته

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  همکاری The Flash با بتمن برای نجات دنیا در اولین تریلر فیلم The Flash
تحریریه مجله بازی یک گیمر