رونمایی از Xbox Elite Series 2 رنگ های قرمز و آبی

این محصولات مشابه دسته سری الیت هستند 2 سیاه هستند؛ اما لوازم جانبی کمتری دارند و در نتیجه قیمت آنها ارزانتر است. اگر گیمرها لوازم جانبی بیشتری می‌خواهند، می‌توانند یک بسته کامل قطعات را جداگانه خریداری کنند که قیمت آن 59.99 دلار / 49.99 پوند است و شامل کیف حمل و ایستگاه شارژ می‌شود. علاوه بر این، دسته های کنترلر مذکور از طریق آزمایشگاه طراحی ایکس باکس قابل دسترسی هستند. این وب سایت به بازیکنان اجازه می دهد تا دسته خود را سفارشی کنند.

لازم به ذکر است که نسخه ویژه ای از کنسول ایکس باکس سری ایکس با طراحی دیابلو 4 نیز رونمایی شد. به گفته یکی از افشاگران معتبر، این نسخه در کنار عرضه بازی در ماه ژوئن با برچسب قیمت 559.99 دلار منتشر خواهد شد. در همان زمان، تنظیم کننده رقابت ژاپن اعلام کرد که هیچ مشکلی با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ندارد و مانع از تکمیل آن نخواهد شد.

Xbox Elite Series 2 Grip Red and Blue Colors

مایکروسافت از دو رنگ جدید قرمز و آبی برای Xbox Elite Series 2 رونمایی کرد.

طبق اعلام رسمی مایکروسافت، دو رنگ جدید برای Xbox Elite Series 2 به زودی در دسترس خواهند بود. این دو رنگ جدید قرمز و آبی هستند که هم اکنون قیمت یکسانی دارند قیمت آن 139.99 دلار / 124.99 پوند است و در 11 آوریل منتشر خواهد شد. مانند نسخه سفید این دسته، این دو رنگ با نام کامل Xbox Wireless Elite کنترلر سری 2 – هسته به فروش می رسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Valve دک‌های Steam رایگان را در طول The Game Awards اهدا می‌کند