خالق سریال Loki وظیفه نگارش فیلمنامه Avengers 5 را بر عهده داشته است


بعد از جدایی از کارگردان فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ مارول استودیو به تازگی یک فیلمنامه نویس جدید را برای نوشتن فیلمنامه استخدام کرده است این فیلم استخدام شد.

دانیل کرتونکارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings قرار بود فیلم Avengers: The Kang Dynasty را کارگردانی کند، اما او ماه گذشته و بر اساس آخرین اخبار، اکنون از کار کناره گیری کرده است. اخبار سینما و تلویزیونفیلمنامه نویس جدید Avengers 5 فاش شد. مایکل والدروننویسنده و خالق فصل اول سریال Loki و فیلمنامه نویس Doctor Strange در Multiverse of Madness وظیفه نگارش فیلمنامه Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده داشته است.

مایکل والدرون

والدرون در واقع تعویض شد جف لاونز قرار بود فیلمنامه Avengers 5 را بنویسد، اما پس از بازی ناامیدکننده Ant-Man and the Wasp: Quantumania در باکس آفیس و با حضور منتقدان، مارول استودیو تصمیم گرفت تغییراتی را در تیم نویسندگی ایجاد کند. والدرون همچنین مسئولیت نوشتن فیلمنامه Avengers: Secret Wars را بر عهده دارد و اکنون قرار است فیلمنامه دو فیلم بعدی Avengers را بنویسد.

در همین حین، والدرون با مارول، استودیو قرن بیستم و والت دیزنی برای تولید فیلم و سریال، قراردادی چند جانبه منعقد کرد. والدرون زمان بیشتری برای نوشتن فیلمنامه‌های Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars قبل از شروع تحقیقات داشت. انتظار می رود استودیو مارول در اوایل سال 2024 مذاکراتی را برای استخدام کارگردان این دو فیلم که می تواند به یک فرد واگذار شود، آغاز کند.

فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ در تاریخ 1 می 2026 (11 می 1405) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ 7 می 2027 (17 می 1406) اکران خواهند شد. گفته می شود یکی از دلایل جدایی کرتون از Avengers: The Kang Dynasty تاخیر اخیر تاریخ اکران فیلم به سال 2026 بوده است. البته کروتون به عنوان کارگردان و کارگردان Shang -Chi 2 با مارول استودیوز همکاری خواهد کرد. و تهیه کننده اجرایی سریال مرد شگفت انگیز.

بخوانید  Overwatch 2 Season 8 – Call Of The Hunt پاداش نبرد Pass: تمام پوسته های کلیدی، احساسات و معرفی ها
تحریریه مجله بازی یک گیمر