راه اندازی سخت Cyberpunk 2077 منجر به بازنگری ساختاری عظیم در CD Projekt Red شد.



سه سال پس از یک راه‌اندازی سخت، Cyberpunk 2077 به لطف جریان مداوم به‌روزرسانی‌ها، وصله‌ها و راه‌اندازی افزونه Phantom Liberty که تغییرات گسترده‌ای را در بازی به ارمغان آورد، در بهترین شکل خود قرار دارد. Cyberpunk 2077 به لطف همه ارتقاءهایش تقریباً غیرقابل تشخیص است، یک تجربه علمی تخیلی دنیای باز به طرز شرورانه‌ای ساده که می‌تواند به شما احساس یک Edgerunner را بدهد که چیزی برای از دست دادن و همه چیز برای به دست آوردن ندارد.

اما رسیدن به این نقطه مستلزم کمی جست و جوی روحی جدی از سوی توسعه دهنده CD Projekt Red بود، زیرا با نقدهای منفی، واکنش شدید بازیکنان و شهرت لکه دار مواجه شد. هیچ استودیویی نمی‌خواهد طرفداران خود را ناامید کند، و برای توسعه‌دهندگانی که قلب و روح خود را در بازی ریخته‌اند، می‌دانستند که راه طولانی در پیش‌روی خود دارند، زیرا شروع به تمرکز روی بهبود Cyberpunk 2077 کردند.

Jakub Knapik مدیر هنر جهانی به GameSpot گفت: “من فکر می کنم پس از انتشار ما هر کاری که می توانستیم انجام دادیم. به معنای واقعی کلمه هر کاری که می توانستیم انجام دادیم.” “ما تلاش زیادی برای نسل بعدی 1.5 انجام دادیم، جایی که تعمیر بازی اولویت اصلی بود. واداشتن تیم به کار روی این بازی و تعمیر آن واقعاً سخت ترین کار بود. هرگز نبوده است. ایجاد انگیزه در تیم، تلاش بیشتر، واقعاً سخت بود زیرا همه پس از آزادی او ویران شده بودند.”

اگرچه ممکن است روحیه در آن زمان ضعیف بوده باشد، CDPR می‌دانست که نمی‌خواهد از این مالکیت معنوی چشم پوشی کند، به خصوص اگر پتانسیل بالایی داشته باشد. این تمرکز مجدد منجر به بازنگری سازمانی شد زیرا CDPR به دنبال ایجاد خطوط ارتباطی بازتر بین تیم خود، رویکردهای انعطاف‌پذیرتر برای اصلاح مسائلی که در طول توسعه به وجود آمدند و یک محیط گردش کار حمایتی بود.

بخوانید  پیکسار و دیزنی سه انیمیشن Soul، Luca و Turning Red منتشر کردند

Pawel Mielniczuk، مدیر هنری توضیح داد: “در بازی پایه، ما این وضعیت را داشتیم که آن را Silosis می نامیم. ما سیلوهای هنری داشتیم، برای مثال سیلوهای کد داشتیم. چند بخش به تنهایی کار می کنند و واقعاً بیرون از سیلو خود نگاه نمی کنند و خیلی خوب با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند. این چیزی است که ما قطعاً برای Phantom Liberty رفع کردیم، اکنون ارتباطات بسیار بیشتری وجود دارد. ما تیم‌های اعتصابی داریم که روی ماموریت‌ها کار می‌کنند، بنابراین اینطور نیست که ماموریت‌ها توسط یک طراح ایجاد شود و آنها فقط چیزهایی مانند یک دارایی را اینجا سفارش دهند، یک ماشین را اینجا. در حال حاضر، آنها به عنوان یک تیم کار می کنند. »

تیم‌های CDPR Strike از توسعه‌دهندگان مختلف از بخش‌ها و رشته‌های مختلف تشکیل شده‌اند که همه با هم در بخش‌های Cyberpunk 2077 کار می‌کنند و در عین حال به تصویر بزرگ‌تر نیز توجه می‌کنند. با این چارچوب تولید جدید، گردش کار CDPR به تیم های خود اجازه می دهد تا به صورت روزانه با یکدیگر صحبت کنند، بازخورد و پشتیبانی ارائه دهند. ایگور سارزینسکی، کارگردان روایت، گفت: «بسیار قیمتی است. برای کار خلاقانه، فکر می‌کنم در حال حاضر این تنها راه است.»

نتایج این رویکرد کارآمد جدید برای گردش کار؟ یکی از بهترین بازی‌های سال، چون Phantom Liberty امتیاز نادر 10/10 را به خاطر تجسم بهترین‌های Cyberpunk 2077 کسب کرد. توسعه دنباله Cyberpunk 2077 به طور رسمی در حال انجام است و چندین عضو از “هسته” تیم Cyberpunk 2077 هستند. درگیر این عاقبت ماجراجویی علمی تخیلی دیستوپیایی است.

بخوانید  با این معاملات درخشان در آمازون به مجموعه رمان های گرافیکی خود اضافه کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر