با این معاملات درخشان در آمازون به مجموعه رمان های گرافیکی خود اضافه کنید

برای تبلیغات آمازون Buy Two, Get One Free، ده ها ماجراجویی در سراسر دنیای DC، Marvel و دیگر کمیک بوک ها در حال حاضر به فروش می رسد. از نمادهای صنعتی مانند بتمن و مرد عنکبوتی گرفته تا Sonic the Hedgehog و X-Men، اکثر این رمان های گرافیکی به شدت تخفیف داده شده اند تا این معاملات B2G1 وسوسه انگیزتر شوند.

اگر از طرفداران Caped Crusader هستید، می‌توانید در حال حاضر برخی از آثار کلاسیک بتمن و شاهکارهای مدرن را به دست آورید. اگرچه برای B2G1 قابل اجرا نیست، مجموعه Batman: One Bad Day یک سری رمان گرافیکی عالی است که برخی از خطرناک ترین اعضای گالری سرکش های شوالیه تاریکی را بررسی می کند. The Riddler، Two-Face، Bane و Mr. Freeze تنها تعدادی از ابرشرورهایی هستند که در کانون توجه قرار دارند و هر داستان مستقل توسط فهرستی از هنرمندان و نویسندگان با استعداد زنده می شود. برای دریافت تخفیف باید از کوپن موجود در صفحه آمازون استفاده کنید، اما این کاهش قیمت بسیار زیاد است که این جعبه هشت جلدی را فقط 60 دلار (از 160 دلار کاهش می دهد).

برای برخی از داستان‌های کلاسیک از فروش رایگان B2G1، نمی‌توانید با Batman: Year One یا The Dark Knight Returns اشتباه کنید، و Batman: Earth One یک پیچ و تاب بسیار محکم به افراد هوشیار می‌دهد. برای طرفداران مرد عنکبوتی، ماجراجویی‌های مداوم سر وب و همتایان جهان جایگزین او نیز خواندن جالبی را ایجاد می‌کنند. می‌توانید ببینید که دیدگاه تاد مک‌فارلین، خالق Spawn از این شخصیت با یک مجموعه داستان کلاسیک چقدر پویا بود، داستان بدنام و پیچیده Clone Saga را با یک نسخه غول‌پیکر غول‌پیکر زنده کنید، یا ببینید مایلز مورالز اخیرا چه کرده است.

بخوانید  Fortnite - فصل 4 فصل 2 بهترین نقاط فرود

چه می‌شد اگر جان ویک هزاران سال تجربه، آرزوی مرگ و فاکتوری شفابخش داشت که به او اجازه می‌داد حتی از وحشتناک‌ترین زخم‌ها بهبود یابد؟ شما باید BRZRKR را داشته باشید، سریالی به رهبری کیانو ریوز در مورد یک جنگجوی جاودانه که در جستجوی پاسخ و بسته شدن است. این یک مجموعه بسیار خیره کننده است، و شما می توانید جلد اول و سوم را همین الان انتخاب کنید.

طرفداران یکپارچهسازی با سیستمعامل می‌توانند نسخه‌های جمع‌آوری شده محبوب لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان را بررسی کنند، و برای لذت بیشتر از گذشته، کمیک‌های Sonic the Hedgehog IDW در واقع قسمت‌های عالی ماجراجویی‌های Blue Blur هستند. می‌توانید فهرست کامل را در زیر ببینید، و برای چیزی که بیشتر بر روی اکشن علمی تخیلی متمرکز است، می‌توانید آن را نیز بررسی کنید فروش B2G1 جنگ ستارگان اکنون در آمازون انجام می شود. یا اگر چیز متفاوتی را ترجیح می دهید، چندین جعبه مانگا در حال حاضر نیز در فروش هستند.

رمان های گرافیکی رایگان B2G1 در آمازون

مجموعه جعبه های کمیک

شرحی ارائه نشده است

رمان های گرافیکی بتمن

رمان های گرافیکی مرد عنکبوتی

رمان های گرافیکی Teenage Mutant Ninja Turtles

یک نکته سریع در اینجا: جلد اول TMNT Compendium در تبلیغات B2G1 گنجانده نشده است، اما کاهش 51٪ چیزی برای عطسه کردن نیست.

رمان های گرافیکی مردان ایکس

افسانه ها، رمان های گرافیکی

رمان های گرافیکی Sonic the Hedgehog

رمان های گرافیکی بیشتر

تحریریه مجله بازی یک گیمر