بازیگر Hellblade می خواهد درد را درک کند

ملینا یورگنس، بازیگر نقش Senua در Hellblade، بیشتر در مورد معنای بازی در بازی برای او به عنوان یک شخص و آنچه امیدوار است عملکردش بتواند برای مردم به ارمغان بیاورد، به اشتراک گذاشت.

یورگنز در مصاحبه ای با ایکس باکس گفت: “من می خواهم به مردم کمک کنم، می خواهم آگاهی را در مورد سلامت روان افزایش دهم و به آنها کمک کنم احساس درک کنند.” یورگنز خودش تجربیات خودش را داشته و می خواهد تاریکی را به نور تبدیل کند.

در حال پخش: Senua's Saga: مبارزه Hellblade 2 زیبا به نظر می رسد و احساس بدی دارد | نمای کلی GameSpot

“من تجربه این بیماری ها را دارم. چگونه می توانم این را به چیزی معنادار تبدیل کنم؟” او می گوید.

در Senua's Saga: Hellblade II، Senua با آخرین رویدادهای بازی اصلی صلح کرده است. او مرگ معشوقش دیلیون را پذیرفت. عاقبت از آنجا شروع می شود و سنوا اکنون “کنترل بیشتری بر رویاها و صداها” دارد که تجربه می کند. یورگنس گفت: “او بر روان پریشی غلبه نمی کند، اما در مدیریت آن بهتر است.”

سرپرست استودیو Dom Matthews کمی بیشتر در این مورد بحث کرد و توضیح داد که چگونه طرفداران Senua را در زمان عرضه دنباله پیدا خواهند کرد.

متیوز گفت: «او با دو چیز کنار آمد. “یکی تجربه او با روان پریشی و دیدگاه منحصر به فردش از جهان است، و دیگری این است که او نمی تواند دیلیون را برگرداند. بنابراین در اینجا ما سنوا را می یابیم که عزم راسخ و راهی برای تبدیل اندوه طاقت فرسا به اقدام مثبت پیدا کرده است. پس مرگ دیلیون بیهوده نبود.”

Hellbalde II در 21 می برای Xbox Series X|S و PC منتشر می شود و مشترکین Game Pass می توانند از روز اول آن را بازی کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر