به‌روزرسانی جدید ایکس‌باکس Palworld به تازگی چند نفره را شکست

Palworld اخیراً اولین بازی Raid Encounter خود را اضافه کرده است، اما متأسفانه برای کاربران ایکس باکس، آخرین به روز رسانی بازی، عملکرد چند نفره آن را نیز فلج کرده است.

در پستی در X، اکانت رسمی Palworld از بازیکنان خواست که به طور موقت داده های چند نفره را در ایکس باکس بارگیری نکنند، در حالی که مشکل مربوط به پچ جدید را بررسی می کند.

در این پست آمده است: «در نسخه Xbox نسخه 0.2.0.6 که امروز منتشر شد، ما مشکلی را تأیید کرده‌ایم که در آن داده‌های ذخیره چند نفره به درستی بارگیری نمی‌شوند، زمانی که داده‌های ذخیره چند نفره از نسخه قدیمی‌تر بارگذاری می‌شوند.» توسعه‌دهنده Pocketpair. “این مشکل در حال حاضر توسط تیم توسعه در حال بررسی است. در عین حال، ما عذرخواهی می کنیم، اما لطفا سعی نکنید داده های چند نفره را در Xbox بارگذاری کنید.”

یکی دیگر از مشکلات شناخته شده ای که بر هر دو نسخه Xbox و PC Palworld تأثیر می گذارد، ناتوانی در قرار دادن تخم ها در انکوباتور است. Pocketpair می گوید که در حالی که در حال بررسی یک تعمیر است، از بین بردن و بازسازی انکوباتورها مشکل را حل می کند.

پچ 0.2.0.6 اولین حمله به بازی، Bellanoir را اضافه کرد که می توان آن را در سختی های معمولی و “فوق العاده” به چالش کشید. تعدادی آیتم جدید معرفی شده اند، از جمله حلقه رحمت، میوه های جدید تقویت کننده آمار و عینک هایی که به کاربران این امکان را می دهد تا هنگام استفاده از آنها، آمار دوستان خود را ببینند. از دیگر تغییرات می توان به محدودیت های سست تر ساختمان، امکان تغییر ظاهر شخصیت ها پس از شروع بازی و تغییرات مختلف تعادل اشاره کرد.

بخوانید  بازی فوتبال EA Sports FC قرار است در ماه جولای رونمایی شود

Pocketpair هم‌اکنون یک «به‌روزرسانی عظیم و غنی از محتوا» را که قرار است در تابستان امسال ارائه شود، ارائه می‌کند، برنامه‌ای که جزیره جدیدی را برای کاوش در کنار دوستان، سلاح‌ها و ساختمان‌های جدید اضافه می‌کند.

اگرچه محبوبیت Palworld پس از راه اندازی رکوردشکنی آن کاهش یافته است، اما همچنان در میان پربازیگرترین بازی های Steam قرار دارد. این بازی همچنین روز اول بر روی Xbox Game Pass برای رایانه شخصی و کنسول عرضه شد و تعداد بازیکنان خود را بیشتر کرد. زیبایی‌شناسی «Pokemon with guns» Palworld در ماه ژانویه توجه Pokemon Company را به خود جلب کرد و گفت که بازی بقای جمع‌آوری هیولاهای Pocketpair را برای «اقداماتی که حقوق مالکیت معنوی را نقض می‌کند» بررسی خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر