اولین تصاویر از سری Fallout جهان پس از بمباران اتمی را نشان می دهد


آمازون سرانجام اولین تصاویر رسمی سری Fallout را منتشر کرد که در آن شاهد شخصیت های اصلی داستان و دنیای سریال هستیم.

آمازون با مشارکت Bethesda گسترش می یابد این مجموعه لایو اکشن بر اساس سری بازی های Fallout و اکنون در جدیدترین بازی ها ساخته شده است اخبار سینما و تلویزیونتصاویر جدیدی از سری Fallout منتشر شده است. مجله VanityFair به طور انحصاری اولین تصاویر رسمی از سری Fallout را منتشر کرده است که بیشتر بر روی شخصیت اصلی داستان با بازی الا پورنل تمرکز دارد و در قسمتی دیگر می توانید Vault-Tec، Power Armor، Brotherhood of Steel و غول. ما هستیم و جاناتان نولان نیز در عکسی در کنار الا پورنل دیده می شود. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بیرون آمدن الا پورنل از خزانه در سری Fallout

الا پورنل، والتون گوگینز، کایل مک لاکلان، زلیا مندز جونز، آرون موتن، ساریتا چادری، مایکل امرسون، لزلی اوگامز، مایک دویل و زک گیلاساز جمله بازیگران حاضر در سریال Fallout و ایفای نقش هستند. جاناتان نولان و لیزا جویسازندگان و سازندگان سریال Westworld به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولانخالق سریال Westworld مسئولیت کارگردانی قسمت آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشت.

علاوه بر این، جنوا رابرتسون-کوئتفیلمنامه نویس کاپیتان مارول و توم ریدر با هم گراهام واگنر، نویسنده سریال های The Office، Portlandia، Baskets و Silicon Valley به عنوان شورانر در مجموعه Fallout حضور خواهد داشت. همچنین تاد هاواردکارگردان سری بازی های Fallout به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار جاناتان نولان و لیزا جوی در این سری بازی فعالیت می کند.

بخوانید  The Finals Dev Defends AI Voices, Says It's Not Trying To Replace Humans

پخش سریال Fallout در 12 آوریل 2024 (24 آوریل 1403) در آمازون آغاز خواهد شد. Fallout یکی از تحسین شده ترین و محبوب ترین بازی های نقش آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه فروش داشته است. این در حالی است که تاد هاوارد به تازگی ساخت Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی پس از تولید و انتشار بازی The Elder Scrolls VI تولید و عرضه نخواهد شد.