به نظر می رسد Dragon’s Dogma 2 در مارس 2024 وارد بازار می شود



به نظر می رسد Dragon’s Dogma II در 22 مارس 2024 برای PC، PS5 و Xbox Series X|S منتشر خواهد شد. بازی ها صفحه استیم در تاریخ راه اندازی مشخص شده

قبل از رونمایی Dragon’s Dogma II در اواخر امروز، کپکام تصمیم گرفته است صفحه Steam بازی را به روز کند تا تاریخ انتشار ظاهری آن را درج کند. این ویترین یک پخش زنده 15 دقیقه ای است که گیم پلی و جزئیات جدید بازی را به نمایش می گذارد. دیروز، کارگردان بازی Hideaki Itsuno تایید کرد که تاریخ انتشار فاش خواهد شد، اما احتمالاً در طول نمایشگاه و نه از طریق به‌روزرسانی لیست Steam.

در حال پخش: Dragon’s Dogma 2 – Combat Overview (Hands-On)

در اوایل این ماه، تاریخ انتشار Dragon’s Dogma II برای اولین بار از طریق رتبه بندی PEGI فاش شد که از آن زمان حذف شده است. با این حال، صفحه یادداشت ها دقیقاً همان تاریخ انتشار را ذکر کرده است: 22 مارس 2024. اکنون به نظر می رسد صفحه Steam نشت یادداشت های اصلی را تأیید می کند.

Grand Theft Auto V یکی از الهام‌هایی بود که ایتسونو می‌گوید بر Dragon’s Dogma II تأثیر گذاشت تا به بازی «دنیای زنده» بدهد. بازی Dragon’s Dogma II در ژوئن 2022 به مناسبت دهمین سالگرد اولین بازی معرفی شد.

در پیش نمایش مبارزه با Dragon’s Dogma II GameSpot گفتیم: “Dragon’s Dogma II آشنا به نظر می رسد و برای بازی بسیار تاثیرگذار است، به خصوص در گرماگرم مبارزه زمانی که به جانوران بزرگ آویزان می شوید.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر