تاریخ انتشار Rogue Like Ninja Turtles مشخص شده است

در جریان رویداد Nintendo Indie World، Super Evil Megacorp از انتشار Teenage Mutant Ninja Turtles: Splinted Fate برای نینتندو سوییچ خبر داد.

در سال های اخیر بازی هایی با موضوعات مختلف از دنیای Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شده است. سال گذشته، بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate، یک بازی سرکش، برای انتشار در ماه می برای Apple Arcade اعلام شد. حال استودیو Super Evil Megacorp در جریان رویداد Nintendo Indie World اعلام کرد که این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

در همان زمان، این استودیو تاریخ انتشار Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate را برای نینتندو سوییچ فاش کرد. این بازی ماجراجویی لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان از جمله رافائل، میکل آنژ، لئوناردو و دوناتلو را برای نجات استاد اسپلینتر به تصویر می‌کشد. چهار لاک پشت ویژگی های منحصر به فردی خواهند داشت و نحوه مبارزه آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate در ماه جولای به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه بازی بر روی کنسول و یا فاصله زمانی تا عرضه روی پلتفرم های دیگر اعلام نشده است.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  قهرمانان آماده برای مبارزه با جنایت در پوستر شخصیت های انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse