قهرمانان آماده برای مبارزه با جنایت در پوستر شخصیت های انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

پوستر پیتر بی پارکر در فیلم Spider-Man: Through the Spider-Verse

در خلاصه داستان Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: «مایلز مورالس برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse بازمی گردد و پس از اتحاد مجدد با گوئن استیسی، مرد عنکبوتی خیرخواه بروکلین به جهان های موازی پرتاب می شود؛ جایی که یک تیم عنکبوتیان تلاش می کند تا از جهان محافظت کند.اما وقتی قهرمانان بر سر چگونگی مقابله با یک تهدید جدید با هم درگیر می شوند، مایلز مورالس خود را در برابر دیگر عنکبوتیان می بیند و باید معنای آن را دوباره تعریف کند: یک قهرمان باشد تا عزیزانش را نجات دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که Sony Pictures پوستر این شخصیت و یک کلیپ جدید از انیمیشن مورد انتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در این پوسترها قهرمانانی مانند مایلز مورالز، گوئن استیسی، گربه عنکبوتی، مرد عنکبوتی 2099، اسپایدر پانک، زن عنکبوتی و پیتر بی پارکر با شخصیت شرور Spot نشان داده شده است.

پوستر گوئن استیسی در فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse

شامیک مور مانند مایلز مورالس، هایلی استاینفلد مانند گوئن استیسی، ژاک جانسون همانطور که پیتر بی پارکر، عیسی راعی به عنوان زن عنکبوتی، دانیل کالویا مثل اسپایدر پانک، کاران سونی به عنوان مرد عنکبوتی هندی، اسکار آیزاک به عنوان مرد عنکبوتی 2099، جیسون شوارتزمن مانند اسپات، برایان تایری هنری مانند جفرسون دیویس، لونا لورین ولز مانند ریو مورالس، گرتا لی در نقش لیلا اندی سمبرگ، راشل دراخ، یورما تاکونی و شی ویگهام از جمله صداپیشه هایی که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بازی می کنند.

دانلود فیلم آپارات

بخوانید  Before Your Eyes Dev بازی جدیدی را با کودک روانی اعلام می کند

سونی پیکچرز همچنین کلیپ جدیدی از دنباله انیمیشن برنده اسکار Spider-Man: Into the Spider-Verse را منتشر کرده است که بر روی شخصیت های گوئن استیسی و مایلز مورالس تمرکز دارد. در این ویدیو، مایلز مورالس و گوئن استیسی در حالی که در نیویورک قدم می زنند، دوباره با هم متحد می شوند. انیمیشن The Spider-Man: Among the Spider World در تاریخ 12 ژوئن (2 ژوئن) منتشر خواهد شد.

سونی پیکچرز پوستر این شخصیت و یک کلیپ جدید از انیمیشن Spider-Man 2 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

خواکیم دوس سانتوس، قدرت های کمپ و جاستین کی تامپسون آنها کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را بر عهده داشتند و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام فیلمنامه را نوشتند. کریس میلر، امی پاسکالفیل لرد آوی آراد، کریستینا استاینبرگ و آلونزو رووالکابا آنها به عنوان تهیه کننده این انیمیشن کار کردند. علاوه بر این، یکی از تهیه کنندگان اجرایی انیمیشن Spider-Man 2: پیتر رمزی و آدیتیا سود اشاره شده.