فیلم The Lord of the Rings: Gollum از پشت صحنه بر روی قهرمان بیمار بازی تمرکز می کند

دانلود فیلم آپارات

بازی Lord of the Rings: Gollum بر اساس کتاب The Fellowship of the Ring ساخته شده است جی آر آر تالکین ساخته شده است و بر ماجراهای شخصیت اسمیگل تمرکز دارد که در یک ماجراجویی فانتزی تاریک قدم در سرزمین میانه می گذارد. از آنجایی که قاب نازک گالوم برای مبارزه مناسب نیست، این شخصیت باید بیشتر اوقات به توانایی های مخفی کاری خود تکیه کند و فقط گاهی اوقات دستانش خون می شود.

شرکت Daedalic Entertainment ویدئویی جدید از پشت صحنه فیلم The Lord of the Rings: Gollum منتشر کرده است.

در The Lord of the Rings: Gollum یا می توانید به Smeagle گوش دهید و مهربانانه رفتار کنید یا به دستور گولوم تسلیم خشونت شوید. البته هیچ کاری مجاز نیست و باید خیلی با دقت تصمیم بگیرید. طرفداران سری ارباب حلقه ها باید منتظر حضور شخصیت های مختلفی مانند گندالف و حتی برخی از شخصیت ها در انتهای کتاب ها مانند عنکبوت غول پیکری به نام شلوب در این بازی اکشن ماجراجویی باشند.

بازی The Lord of the Rings: Gollum در تاریخ ۴ ژوئن (۲۵ اردیبهشت) برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC (در استیم و اپیک گیمز استور) عرضه خواهد شد. کاربران نینتندو سوییچ برای کشف این بازی جدید ارباب حلقه ها باید تا پایان سال 2023 صبر کنند.

زمان زیادی تا انتشار The Lord Of The Rings: Gollum باقی نمانده است و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، Daedalic Entertainment ویدیوی جدیدی از پشت صحنه منتشر کرده است. این ویدیو جزئیات بیشتری را در مورد چگونگی به تصویر کشیدن قهرمان رنج کشیده بازی توسط سازندگان نشان می دهد.

بخوانید  Guilty Gear Strive میزبان یک شخصیت خون آشام است
تحریریه مجله بازی یک گیمر