ساخت بازی تخیلی Dead by Daylight توسط سازندگان Antilles Dawn

دو بازی جدید در دنیای Dead By Daylight قرار است توسط Supremacy Games و Midwinter Entertainment ساخته شوند.

در همین حال، Midwinter Entertainment که سال گذشته متعلق به Behavior بود نیز در حال کار بر روی یک بازی چند نفره جدید در این سری است که کمی با بازی اصلی متفاوت خواهد بود. Midwinter این پروژه را به عنوان یک تجربه PvE چند نفره (بازیکن در مقابل محیط) تصور می کرد که در آن حداکثر چهار بازیکن با هم متحد می شوند تا وارد قلمرو موجودیت شوند و دشمنان را با یکدیگر شکست دهند. استودیو می گوید بازی در مراحل اولیه توسعه است. بنابراین بعید است در آینده نزدیک خبر خاصی در این مورد بشنویم.

اولین بازی توسط Supremsio Games، خالق آثاری مانند The Quarry، Antilles Dawn و The Dark Pictures Anthology ساخته خواهد شد. این استودیو فرمول ماجراجویی ترسناک داستان محور تک نفره خود را در پروژه پیاده سازی خواهد کرد. با داستانی که بر روی گروه جدیدی از شخصیت ها تمرکز دارد. خود بازی در خارج از قلمرو موجودیت انجام خواهد شد. استودیو Supermassive Games نوید یک تجربه روایی پر از تصمیمات موثر بر زندگی و مرگ شخصیت ها را داده بود. سازندگان می گویند که امسال اطلاعات بیشتری در مورد بازی داستانی Dead by Daylight با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

به جرات می توان گفت Dead By Daylight اکنون یکی از ماندگارترین بازی های ویدئویی در ژانر ترسناک است و سال ها پس از انتشار آن همچنان محبوبیت خود را افزایش می دهد. در حال حاضر، Behavior Interactive می‌خواهد این جهان را گسترش دهد و در هفتمین سالگرد بازی، تایید شد که دو بازی ویدیویی جدید در دنیای Dead By Daylight در حال توسعه هستند.

بخوانید  نقش جید در Mortal Kombat 2 فاش شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر