نقش جید در Mortal Kombat 2 فاش شد

نیو لاین سینما در حال آماده سازی دنباله ای برای مورتال کمبت است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناحتمالاً بازیگر نقش جید در این فیلم مشخص شده است. شما و تاتی گابریل، بازیگر فیلم The Chilling Adventures of Sabrina در حال مذاکره نهایی با برادران وارنر هستید. برای بازی در Mortal Kombat 2. گفته می شود که گابریل در این فیلم نقش جید را بازی می کند. پیش از این کارل اربن بازیگر نقش بیلی بوچر در سریال The Boys برای ایفای نقش جانی کیج در فیلم Mortal Kombat 2 انتخاب شده بود.

تاتی گابریل در میان جادوگران سریال ماجراهای سرد سابرینا

تاتی گابریل در حال مذاکره نهایی با برادران وارنر است. برای حضور در Mortal Kombat 2 به عنوان Jade.

سایمون مک کویدکارگردان Mortal Kombat برای هدایت دنباله فیلم اکشن بازخواهد گشت. جرمی اسلیتر نویسنده سریال های Moon Knight و سریال The Umbrella Academy وظیفه نگارش فیلمنامه Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. جسیکا مک نامی و جاش لاوسون قرار است در این فیلم بازگردند. فیلم Mortal Kombat در سال 2021 در سینماها و در HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط ​​تا ضعیف را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد.

Mortal Kombat بیش از 83.7 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است که شامل 3.42 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 41.4 میلیون دلار در سایر کشورها است. البته فیلم Mortal Kombat نیز با استقبال خوب کاربران HBO Max مواجه شد. شخصیت جدید اولین بار در Mortal Kombat II، یک قاتل که به عنوان دوست و محافظ پرنسس کیتانا شناخته می شود، معرفی شد.

بخوانید  Dave The Diver Anniversary Edition یک کراس اوور بسیار غیرمنتظره را ارائه می دهد

گابریل علاوه بر بازی در فصل سوم و چهارم سریال You و همچنین سریال ماجراهای سرد سابرینا، پیش از این در آثار دیگری مانند سریال ۱۰۰، فیلم ایموجی، Uncharted و Kaleidoscope نیز بازی کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر