تاد هاوارد می‌گوید، علی‌رغم سوالات طرفداران، نمایش Fallout Canon است

تاد هاوارد، رئیس Bethesda، یک بار دیگر تایید کرد که برنامه تلویزیونی Fallout یک نمایش معمولی است، و این گمانه زنی طرفداران را آرام می کند که این سریال دوباره Fallout: New Vegas را دنبال می کند. اسپویل های این نمایش در ادامه می آید.

هاوارد پس از اینکه در ابتدا اعلام کرد که سریال در سال 2023 خواهد بود، مجدداً قانونی بودن سریال را تأیید کرد و در مصاحبه با IGN توضیح داد که چگونه در جدول زمانی بزرگ‌تر قرار می‌گیرد. نمایش Fallout در حال حاضر آخرین ورودی متعارف در این فرنچایز است که در سال 2296، نه سال پس از Fallout 4 و 15 سال پس از New Vegas برگزار می شود.

سردرگمی طرفداران از تخریب Shady Sands به وجود آمد. این شهر یکی از مهم ترین مکان های تکراری این فرنچایز است. این یکی از اولین شهرهای بازی اصلی است و پایتخت جمهوری نیو کالیفرنیا در نیو وگاس محسوب می شود. در سریال، شخصیت‌های لوسی و ماکسمیوس دهانه‌ای را پیدا می‌کنند که زمانی شهر در آن قرار داشت. جدول زمانی در نمایش نشان می دهد که سقوط Shady Sands در سال 2277 اتفاق افتاد، درست چهار سال قبل از نیو وگاس. تخریب پایتخت NCR قبل از اتفاقات بازی یک تناقض کامل به نظر می رسد.

هاوارد گفت: “تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما در حال سخت‌تر کردن اوضاع هستیم، اما بمب‌ها بلافاصله پس از وقایع نیو وگاس فرو می‌ریزند.” Emil Pagliarulo، مدیر طراحی استودیو Bethesda نیز تایید کرد توییتر/X که نیو وگاس هنوز متعارف بود. او نوشت: “البته که هست. ما هرگز پیشنهاد دیگری ندادیم.” پانل در نمایش همچنین بیان می کند که Shady Sands اولین پایتخت NCR است، به این معنی که پایتخت های دیگر جایگزین یا تکمیل شده است.

بخوانید  مصاحبه کارگردان خلاق نسخه اصلی و جدید بازی Dead Space

هیچ یک از اینها مستقیماً تناقض ظاهری را توضیح نمی دهد، اما به نظر می رسد که سریال به جای بازنویسی کامل آن، در حال تنظیم مجدد یا اضافه کردن به قانون قبلی است. با توجه به اینکه سریال در پایان فصل خود نیو وگاس را اذیت می کند، احتمالاً توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر