استیون اسپیلبرگ کارگردانی فیلم بشقاب پرنده با فیلمنامه نویس پارک ژوراسیک – گزارش

در طول شش دهه گذشته، استیون اسپیلبرگ 34 فیلم ساخته است. و اسپیلبرگ در 77 سالگی هنوز تمام نشده است. Via Variety، فیلم بعدی اسپیلبرگ پس از The Fabelmans در سال 2022، یک فیلم اصلی بشقاب پرنده خواهد بود که او طراحی کرده است. گفته می‌شود که دیوید کوپ پس از همکاری با اسپیلبرگ در فیلم‌های پارک ژوراسیک، دنیای گمشده: پارک ژوراسیک، جنگ دنیاها و ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین، فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد.

گزارش Variety هیچ جزئیاتی در مورد فیلم جدید اسپیلبرگ در مورد بشقاب پرنده ها ارائه نمی دهد، اما این موضوعی است که او قبلاً به آن پرداخته است. چهارمین فیلم اسپیلبرگ، برخوردهای نزدیک از نوع سوم، داستانی سنگین درباره مردم عادی بود که پس از مشاهده اجمالی یک بشقاب پرنده در آسمان، به سمت محل فرود بیگانگان جذب شدند.

معروف ترین فیلم اسپیلبرگ در مورد بشقاب پرنده ها نیز یکی از موفق ترین فیلم های او بود: ET THE EXTRA-STRIAL. این فیلم درباره زمانی است که شخصیت اصلی پس از رها شدن تصادفی روی زمین روی زمین گذرانده است. ای تی با پسر جوانی به نام الیوت (هنری توماس) و خواهر و برادرش دوست شد که سعی کردند به او کمک کنند با افرادش تماس بگیرد و به خانه بازگردد.

با این حال، جدیدترین فیلم یوفو اسپیلبرگ، نسخه تیره‌تر جنگ جهانیان اچ‌جی ولز در سال 2005 بود که تام کروز را در نقش پدری بازی می‌کرد که ناامیدانه سعی می‌کرد از فرزندانش در طول تهاجم بیگانگان محافظت کند.

هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا فیلم جدید یوفو اسپیلبرگ هر یک از این ایده ها را بازبینی می کند یا واقعاً چیزی متفاوت از فیلم های قبلی او است.

بخوانید  بازی Mandelorin استودیو Respawn کنسل شد

اعتبار تصویر: گتی ایماژ/آرون راپوپورت/کوربیس

تحریریه مجله بازی یک گیمر