سه بازیگر جدید به Now You See Me 3 اضافه شدند

لاینزگیت به تازگی سه بازیگر جدید را برای بازی در Now You See Me 3 استخدام کرده است و فیلم را به تولید نزدیک تر می کند.

می 2019 بود که مشخص شد Lionsgate در حال ساخت است فیلم Now You See Me 3 و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران جدیدی به قسمت سوم Now You See Me اضافه شدند. در ابتدا مشخص شد که لاینزگیت از آریانا گرینبلات ستاره باربی و عشق و هیولاها و مرزها برای حضور در Now You See Me 3 دعوت به همکاری کرده است، اما او تنها ستاره جدید فیلم مورد انتظار نیست.

آریانا گرینبلات در Borderlands

چرا که لاینزگیت اخیرا برای حضور در Now You See Me 3 با جاستین اسمیت بازیگر فیلم سیاه چال ها و اژدها: افتخار در میان دزدها و دومینیک سسا که در The Holdovers بازی کرده بود قرارداد امضا کرده است اما اطلاعاتی در مورد نقش این بازیگران آنجا نیست. در دسترس. این سه بازیگر قرار است در این قسمت به جسی آیزنبرگ، مارک روفالو، وودی هارلسون، ایسلا فیشر، دیو فرانکو و مورگان فریمن بپیوندند که انتظار می‌رود نقش‌های خود را در Now You See Me Part 3 بازی کنند.

جاستین اسمیت و دومینیک سسا

رابین فلیشرکارگردان فیلم هایی مانند Zombieland، Zombieland: Double Tap، Venom، Thirty Minutes or Less، Gangster Squad و Uncharted فیلم Now You See Me 3 را کارگردانی خواهد کرد. اریک وارن سینگر، ست گراهام اسمیت و مایکل لزلی وظیفه نگارش فیلمنامه Now You See Me 3 را بر عهده دارند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از اتفاقات و داستان این فیلم در دست نیست.

در قسمت جدید فیلم Now You See Me علاوه بر حضور و معرفی بازیکنان جدید در شخصیت Four Horseman که در کانون توجه قرار گرفته است، شاهد بازگشت و تجمیع شخصیت های قدیمی و دو قسمت قبلی خواهیم بود. فیلم در حال حاضر You See Me 3 قرار است نسل جدید شعبده بازان را معرفی کند. انتظار می رود Now You See Me Part 3 در سال 2024 به نمایش درآید، اما در حال حاضر تاریخ مشخصی برای اکران این فیلم وجود ندارد.

بخوانید  The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild Gets Steep Discount

تحریریه مجله بازی یک گیمر