جاناتان نولان از Fallout می گوید که آرون پل یکی از طرفداران سریال است، آیا می تواند در فصل دوم حضور داشته باشد؟

جاناتان نولان، تهیه کننده اجرایی مجموعه تلویزیونی Fallout، گفت: «مردم زیادی» از جمله آرون پل، بازیگر، به سراغ سریال تلویزیونی رفته اند. وقتی IGN از او پرسید که آیا یکی از دوستان مشهورش پس از اولین بازی Fallout با او تماس گرفته و از او پرسیده اند که آیا می توانند در فصل 2 شرکت کنند، نولان به پاول اشاره کرد.

“آرون پل در اولین نمایش بود، انسانی که من خیلی دوستش دارم. و او بسیار مودب بود. او در مورد نمایش بسیار هیجان زده بود. به نوعی ناگفته بود، “چه خبر، مرد؟” نولان می‌گوید: «از افراد زیادی شنیده‌ام، و دیدن بیرون آمدن طرفداران Fallout از آن لذت‌بخش است.» “افرادی که مدت‌هاست می‌شناسید و متوجه می‌شوید، “اوه، تمام این مدت بازی می‌کردی.” بنابراین بسیار سرگرم کننده بوده است.»

این تایید نمی‌کند که پل در فصل دوم Fallout ظاهر می‌شود، اما به نظر می‌رسد که او حداقل ممکن است علاقه‌مند باشد. نولان و پل قبلا با هم کار کرده اند، زیرا پل در Westworld که توسط نولان و همسرش لیزا جوی ساخته شده بود، بازی کرد.

به نظر می رسد پل مدت زیادی است که از طرفداران سری Fallout بوده است. در جشن راه اندازی Fallout: New Vegas در سال 2010 شرکت کرد. به نظر می رسد که طرفداران معتقدند که اگر فصل دوم Fallout اتفاق بیفتد، می تواند بازیکنان را به نیو وگاس ببرد.

با توجه به ارزشی که دارد، Prime Video فصل دوم Fallout را معرفی نکرده است، اما شواهدی مبنی بر وجود آن در حال افزایش است. برای اطلاعات بیشتر، گالری GameSpot را در زیر ببینید که همه چیزهایی را که تاکنون درباره Fallout Season 2 می‌دانیم، نشان می‌دهد.

بخوانید  تریلر TEKKEN 8 Hwoarang Reveal & Gameplay

تحریریه مجله بازی یک گیمر