گسترش جدید WoW شهر شناور مورد علاقه همه را از بین می برد و احتمالاً یک شخصیت اصلی را نیز از بین می برد.

گسترش بعدی World of Warcraft، The War Within، خطرات را افزایش می دهد، زیرا در لحظات آغازین آن یکی از محبوب ترین شهرهای بازی ویران شده و یکی از مهم ترین شخصیت های آن احتمالاً کشته می شود.

اسپویلرهای زیر برای افتتاحیه The War Within!

در حال پخش: World of Warcraft – The War Within Expansion اعلامیه سینمایی

همانطور که یک پیش‌نمایش عملی اخیر با ساخت آلفای The War Within مشخص می‌کند، شهر شناور Dalaran، خانه جادوگران Kirin Tor، ضربه خورده است. بازیکنان در سواحل منطقه جدید جزیره دورن از خواب بیدار می شوند، مدفون در زیر آوار شهر مورد علاقه طرفداران که به عنوان مرکز بازیکن برای گسترش بازی های محبوب خشم لیچ کینگ و لژیون در حال مبارزه با گروه های عنکبوت بود. مانند Nerubians و نجات بازماندگان پراکنده در سرتاسر خرابه های Dalaran، بازیکنان با قهرمانان Warcraft Thrall و Jaina Proudmoore روبرو می شوند که در مورد ضررهای خود فکر می کنند.

دقیقاً چه اتفاقی افتاده مشخص نیست، زیرا خط داستانی واقعی که بازیکنان را به سواحل جزیره دورن می برد در آلفا قابل بازی نیست، و همچنین هیچ یک از کات سین ها که نبرد دالاران یا عواقب آن را به تصویر می کشند، وجود ندارد. اما با استفاده از چند سرنخ زمینه و متن توصیفی که در حال حاضر فضای کات سین های بازی را اشغال می کند، ایده ای از آنچه اتفاق افتاده است داریم.

نروبیان، به رهبری شرور Xal'atath، احتمالاً مسئول تخریب دالاران هستند، اگرچه توالی دقیق وقایع فاش نشده است. آخرین بار توسط بازیکنان دیده شد، دالاران در بالای جزایر شکسته بود و مجبور شد در جزیره دورن به عنوان بخشی از عملیات برای متوقف کردن Xal'atath نزدیک شود. در حالی که ترال و جینا برای از دست دادن نیروی ضربتی مشترک خود لحظه ای عزاداری می کنند، “لحظه ای اضافی برای خادگر” در نظر می گیرند. Archmage در هیچ کجای آلفا دیده نمی شود یا بیشتر ذکر شده است، و به نظر می رسد که توسط Thrall و Jaina مرده فرض شده است.

بخوانید  چندنفره بازی Party Animal | از این باحال تر دورهمی داریم‌؟!
یک مکان‌نمای صحنه، ترال و جینا را می‌بیند که برای از دست دادن گروه ضربت خود و دوستشان خادگر سوگواری می‌کنند.
یک مکان‌نمای صحنه، ترال و جینا را می‌بیند که برای از دست دادن گروه ضربت خود و دوستشان خادگر سوگواری می‌کنند.

اینکه آیا خادگر واقعاً مرده است یا به سادگی گم شده است باید در حال حاضر مشخص شود، اما غیبت او و نابودی دالاران نشان دهنده یک تغییر بزرگ برای MMO بلیزارد است. خادگر مدت‌هاست که یک شخصیت مهم و نگهبان Azeroth بوده است، و به طور مکرر با بازیکنان برای مقابله با آخرین تهدید بازی همراه شده است تهدیدی که زالعات و نروبیان نشان می دهند.

دالاران آخرین شهر آزروتی است که در سال های اخیر ویران شده است. بسط بازی Battle for Azeroth در سال 2018 باعث شد که Horde پایتخت Night Elf Darnassus را به آتش بکشد، پس از آن Sylvanas، در آن زمان Warchief of the Horde، به‌جای رها کردن آن، پایتخت متروک Undercity را پیشگیرانه با یک بیماری همه‌گیر مرگبار نابود کرد و آن را غیرقابل سکونت کرد. دست اتحاد.

The War Within alpha عمومی اواخر این هفته راه اندازی می شود. نسخه کلکسیونی ویژه The War Within، که بیستمین سالگرد WoW را نیز جشن می گیرد، در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر