ما مشتاقانه منتظر بازگشت Scorpion در Mortal Kombat 2 هستیم

هیرویوکی سانادا تایید کرده است که دوباره در نقش اسکورپیون/هانزو هاساشی در Mortal Kombat 2 بازی خواهد کرد.

در میان آخرین اخبار بازی، از بازگشت آن مطلع شدیم هیرویوکی سانادا او برای بازی Mortal Kombat 2 تایید شده است. در مصاحبه ای با ComicBook Media، این بازیگر گفت که در قسمت دوم نقش Scorpion/Hanzo Hasashi را دوباره بازی کرده است و فیلمبرداری برای صحنه های این شخصیت اخیراً در استرالیا به پایان رسیده است. در گذشته تاد گارنرتهیه کننده Mortal Kombat 2 با انتشار تصویری از یک سلاح کونای به بازگشت اسکورپیون اشاره کرد.

لویی تان به عنوان کول یانگ، جسیکا مک نامی مانند سونیا بلید، جاش لاوسون به عنوان keno، تدنابو آسانو همانطور که مشاهده می کنید، مکد بروکس به عنوان جکس، لودی لین به عنوان لیو کانگ، چین هان در نقش شانگ سانگ. فضای تسلیم به صورت زیر صفر، هیرویوکی سانادا مثل عقرب ماکس هوانگ به عنوان کانگ لیو، کارل اوربان مثل جانی کیج، آدلین رودولف به عنوان کیتانا، گابریل می آید به عنوان یشم، مارتین فورد به عنوان شائو کان، دیمون هریمن به عنوان کوان چی، دزموند شیام در نقش جرود دبلیو آنا به من نگو آنها در نقش ملکه سیندل جزو بازیگران Mortal Kombat 2 هستند.

سایمون مک کویدکارگردان Mortal Kombat 2021 در راس Mortal Kombat 2 بود و جرمی اسلترنویسنده اصلی سریال Moon Knight فیلمنامه را نوشته است. جیمز وان، مایکل کلر، سایمون مک کوید و آه تو. بنت آنها با تاد گارنر به عنوان تهیه کننده در این پروژه همکاری کردند. فیلم Mortal Kombat 2 اخیرا به پایان رسیده است، اما برادران وارنر. تاریخ انتشار قسمت 2 هنوز اعلام نشده است.

بخوانید  شایعه: دو بازی کرش بندیکوت در دست توسعه است