کارگردان Bumblebee در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Masters of the Universe است

به گزارش هالیوود ریپورتر، کارگردان فیلم Bumblebee در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم لایو اکشن Masters of the Universe است.

هالیوود ریپورتر این خبر را اعلام کرد تراویس نایت او در حال مذاکره برای کارگردانی یک فیلم لایو اکشن Masters of the Universe است. تراویس نایت مدیرعامل لایکا است و سابقه کارگردانی و تهیه کنندگی انیمیشن Kubo and the Two Strings را نیز دارد. در سال 2018 اولین فیلم لایو اکشن خود را انجام داد و فیلم Bumblebee را کارگردانی کرد. حالا به نظر می رسد که او پتانسیل کارگردانی یک فیلم لایو اکشن دیگر را دارد.

همراه با تراویس نایت، کریس باتلر او یکی از همکاران قدیمی کارگردان در لایکا و در ساخت انیمیشن ParaNorman و Kubo و Two Strings است. آنها در فیلمنامه این فیلم لایو اکشن با یکدیگر همکاری کردند Masters of Universe نوشته خواهد شد. بعلاوه، تاد بلک و جیسون بلومنتال از هنرمندان فراری که چندین سال با این پروژه همراه بوده اند رابی برنر تهیه کنندگان این اثر از شرکت متل خواهند بود.

هالیوود سال‌هاست که تلاش می‌کند تا فیلم لایو اکشن استادان کیهان را تولید کند تا داستان شاهزاده آدام را به نمایش بگذارد. این اثر در ابتدا توسط سونی ساخته شد، اما سپس به نتفلیکس منتقل شد. بعدها نتفلیکس ساخت این فیلم را لغو کرد و مترو گلدوین مایر تولید آن را بر عهده گرفت. فعلا مشخص نیست فیلمبرداری اربابان جهان چه زمانی آغاز می شود.

در سال 1987 یک فیلم لایو اکشن بر اساس Masters of the Universe ظاهر شد دولف لوندگرن این فیلم نه تنها نتوانست منتقدان را راضی کند، بلکه در باکس آفیس نیز فروش خوبی نداشت.

بخوانید  Destiny 2: Into The Light's New Social Space Has Great Weapons, Armor, And A Metal Shader To Earn

تحریریه مجله بازی یک گیمر