شایعه: دو بازی کرش بندیکوت در دست توسعه است

با اینکه این سکوت احتمالا به معنای فرو رفتن دوباره‌ی کرش بندیکوت در خواب زمستانی است، اما یک گزارش تازه نشان می‌دهد که این‌گونه نیست. بنابر ادعای حساب توئیتر TheRealInsider که اخیرا با افشای صحیح جزئیاتی از آثار بزرگ به شهرت رسید، درحال‌حاضر دو نسخه‌ی تازه از بازی Crash Bandicoot در دست ساخت قرار دارد.

طرفدارهای کرش بندیکوت، سال‌ها پیش منتظر بازگشت این مجموعه‌ی محبوب بودند که نهایتا با انتشار بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در سال ۲۰۱۷ به آرزوی خود رسیدند. این پایان کار نبود و در ادامه نسخه‌ی ریمیک بازی Crash Team Racing و البته بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. از آن زمان تاکنون این مجموعه به‌طرز نگران‌کننده‌ای در سکوت خبری فرو رفته است.

البته از مدت‌ها پیش شایعاتی از توسعه‌ی یک بازی چندنفره از سری Crash Bandicoot به گوش می‌رسد، اما طرفدارها امیدوارند که یک نسخه‌ی اصلی از این مجموعه در دست تولید باشد. هنوز معلوم نیست که این دو نسخه‌ی احتمالی توسط کدام یک از توسعه‌دهندگان ساخته خواهد شد. احتمالا استودیو Toys for Bob، سازنده‌ی Crash Bandicoot 4 همچنان مسئولیت این مجموعه را برعهده دارد، اما باتوجه‌به تمرکز شرکت اکتیویژن روی Cal of Duty شاید تغییری در برنامه‌ها به‌وجود بیاید و توسعه‌ی نسخه‌های بعدی کرش بندیکوت به توسعه‌دهنده‌ی دیگری واگذار شود.



منبع

یکی از اینسایدرهای قابل اطمینان صنعت بازی ادعا کرد که در‌حال‌حاضر دو نسخه از مجموعه بازی‌های Crash Bandicoot در دست توسعه قرار دارد.