بازی Mandelorin استودیو Respawn کنسل شد

الکترونیک آرتز اخیراً اعلام کرده است که پروژه جدید تیراندازی اول شخص Respawn Entertainment که گفته می شد The Mandelorian است، لغو شده است.

موج گسترده و طوفانی اخراج کارکنان در صنعت بازی های ویدیویی همچنان ادامه دارد و اخیرا شرکت الکترونیک آرتز از اخراج پنج درصد از کل نیروی کار خود خبر داده است که بر بسیاری از استودیوها و پروژه های آنها تاثیر خواهد گذاشت. توسعه یکی از پروژه های مهم و مورد انتظار این شرکت نیز لغو شده و دیگر شاهد انتشار آن نخواهیم بود. الکترونیک آرتز رسما اعلام کرد که توسعه بازی تیراندازی اول شخص جدید Respawn Entertainment بر اساس فرنچایز Star Wars لغو شده است.

خبر توسعه این پروژه اولین بار در سال 2022 منتشر شد و مدتی است که منتشر شده است تام هندرسون Media Insider Gaming تایید کرده است که این عنوان بر روی یک شکارچی جایزه در ماندالور تمرکز دارد. با این حال، اکنون برنامه ها تغییر کرده اند و الکترونیک آرتز توسعه پروژه را لغو کرده است تا Respawn Entertainment بتواند روی قسمت بعدی سری Star Wars Jedi و پشتیبانی از Apex Legends تمرکز کند.

لوگوی Respawn Entertainment

لورا میلارئیس بخش سرگرمی و فناوری الکترونیک آرتز در بیانیه‌ای گفت: «توانایی منحصر به فرد Respawn Studio برای برقراری ارتباط با گیمرها و ایجاد تجربه‌های بازی استثنایی در سرگرمی بی‌نظیر است. همانطور که در چند ماه گذشته مجموعه بازی‌های Yesspawn را بررسی کرده‌ایم، واضح است که عناوینی که بازیکنان ما بیشتر از آنها هیجان‌زده هستند، مجموعه Jedi و کتابخانه غنی برندهای Yesspawn هستند.

با دانستن این موضوع، تصمیم گرفتیم از توسعه اولیه بازی های تیراندازی اول شخص جنگ ستارگان فاصله بگیریم تا تلاش های خود را بر روی پروژه های جدید مبتنی بر برندهای خودمان متمرکز کنیم و در عین حال از بازی های موجود پشتیبانی کنیم. کنار رفتن از یک پروژه همیشه سخت است و این تصمیم نشان دهنده استعداد، پشتکار یا اشتیاق تیم برای بازی نیست. اکنون که ما قسمت‌های بعدی فرنچایزهای نمادینی را که طرفداران می‌خواهند ارائه می‌دهیم، تعریف داستان سرایی پرفروش جایی است که تمرکز روی آن است.»

بخوانید  تریلر جدید بازی Outlast Trials و تاریخ انتشار نسخه بتا

در حال حاضر استودیو Respawn در حال ساخت دنباله ای برای Star Wars Jedi: Survivor است او هست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر